شناسهٔ خبر: 67240392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار سنندج:

۲۴ پروژه کشاورزی در سنندج افتتاح شد

دلنیا گوهری‌نژاد

فرماندار شهرستان سنندج گفت: همزمان با هفته کشاورزی ۲۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرستان سنندج افتتاح شد. 

صاحب‌خبر -

حسن عسکری امروز (۲۹خرداد) در مراسم افتتاح ۵۳مین واحد پرورش ماهی سردابی در شهر سنندج، ضمن تبریک عید قربان، اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی چهار پروژه در سطح شهرستان سنندج افتتاح شد. 

به گفته وی، در مجموع همزمان با این هفته ۲۴ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۱۳ نفر به صورت ثابت در عرصه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: پنجاه و سومین مجتمع پرورش ماهی سردابی یکی از ۲۴ پروژه‌ای است که همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است. 

سهرابی خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات اجرای این ۲٤ پروژه آورده سرمایه‌گذار، ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تامین شده است. 

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۰۳ نفر در بخش کشاورزی و تثبیت اشتغال برای ۱۱۰ نفر فراهم شده است. 

سهرابی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳۰ تن ماهی سردابی در واحدهای تولیدی و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در سدهای شهرستان سنندج تولید می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما