شناسهٔ خبر: 67243792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پاسخ نهایی گزینه ایتالیایی هدایت تیم ملی بسکتبال: عذرخواهی می‌کنم

زینب حاجی حسینی

گزینه ایتالیایی فدراسیون بسکتبال به مذاکرات و رایزنی‌های این فدراسیون برای هدایت تیم ملی ایران، پاسخ منفی داد و از پذیرفتن این پیشنهاد عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون بسکتبال در دو ماه اخیر بوده که البته هنوز نه تنها به نتیجه نرسیده بلکه در برخی راه ها به بن بست هم رسیده است مانند گزینه ایتالیایی و منتخب کمیته فنی.

«مارکو راموندینو» از ایتالیا یکی از دو گزینه خارجی کمیته فنی برای هدایت تیم ملی بسکتبال بود. فدراسیون بسکتبال طی دو ماه اخیر همزمان با «رادوان تریفانوویچ» دیگر گزینه هدایت تیم ملی از اسلوونی، پیگیر مذاکره با این مربی ایتالیایی هم بود اما او در نهایت پاسخ نهایی خود را به ایران داده و از پذیرفتن پیشنهاد مطرح برای هدایت تیم ملی عذرخواهی کرده است.

به همین دلیل فدراسیون بسکتبال بر آن شده تاکارنامه گزینه های خارجی دیگری را هم بررسی و یک یا دو گزینه جدید را جهت اعمال نظر و تصمیم گیری به کمیته فنی معرفی کند. البته در عین حال این فدراسیون مذاکره با مربیان داخلی که مدنظر کمیته فنی برای هدایت تیم ملی بودند را هم آغاز کرده است.

پیش از این هاکان دمیر هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده داشت. قرارداد یک ساله همکاری او با فدرسیون اردیبهشت به پایان رسید. با این حال نام این مربی ترک تبار در فهرست گزینه های اولیه برای هدایت تیم ملی قرار داشت اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و حضور نه چندان پُررونق در بازی های آسیایی در نهایت منجر به تصمیم گیری برای عدم ادامه همکاری شد.

نظر شما