شناسهٔ خبر: 67243727 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

فیلیمیوم، با پشتوانه ای قوی به دنبال سهم بازار VOD ها

با فراگیر شدن اینترنت پرسرعت و دسترسی همگانی به آن، سرویس های مشاهده آنلاین فیلم و سریال جای سایت های دانلودی را گرفته اند و به مرور استفاده از این سرویس ها توسط علاقه مندان بسیار بیشتر از گذشته شده است. از همین رو، سرویس های زیادی در چند سال اخیر به این حوزه ورود کرده اند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و نیاز های کاربرانی خاص را برآورده می کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

فیلیمیوم یک سرویس اشتراکی برای مشاهده آنلاین فیلم و سریال می باشد که به تازگی جشنواره فروشی هیجان انگیز را به راه انداخته است. در این جشنواره شما می توانید با پرداخت حق اشتراک یک ماه، اشتراک یکساله به دست بیاورید.این جشنواره فرصتی ایده آل برای دوست داران فیلم و سریال می باشد که می توانند با خیالی آسوده یکسال به تماشای دنیایی از فیلم و سریال بنشینند.

این سرویس امکان مشاهده آنلاین فیلم و سریال به زیرنویس فارسی و دوبله فارسی را برای کاربران خود فراهم آورده است و با قیمت منطقی سعی دارد تا کاربران بیشتری را جذب پلتفرم خود نماید. این سرویس با داشتن آرشیو جامع و قیمت منطقی رقابت خوب را در بازار شروع کرده است.

فیلیمیوم با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد برای علاقه مندان به فیلم و سریال های روز دنیا گزینه جذابی به شمار می رود و با توجه به هزینه کم اشتراک آن نسبت به سایر سرویس های مشابه و همچنین اینترنت نیم بها در هنگام استفاده از آن می تواند یک گزینه منطقی برای این قشر از کاربران باشد.

گستردگی محتوا در فیلیمیوم بخشی است که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. از فیلم و سریال های روز دنیا تا فیلم و سریال های قدیمی باعث شده اند تا فیلیمیوم به یکی از بزرگترین آرشیو های فیلم و سریال تبدیل شود. این سرویس فیلم و سریال های ساخت کشور های مختلف و ژانر های متفاوت را در خود جای داده است و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد.

همچنین فیلیمیوم با استفاده از سرور های قدرتمند خود، بهترین کیفیت محتوا را با بهترین سرعت در اختیار شما قرار می دهد. اگر در سرویس های دیگر دچار قطعی های مکرر در حین پخش فیلم و سریال مورد علاقه خود هستید و یا در هنگام مشاهده مدام کیفیت محتوا کاهش پیدا می کند و تصویر از کیفیت استانداردی برخوردار نیست، فیلیمیوم این مشکل را برای شما حل کرده است.

یکی از ویژگی های خوب فیلیمیوم، ارائه محتوا به صورت زیرنویس فارسی و همچنین دوبله فارسی است. برخی محتوا ها، به صورت اختصاصی و با استفاده از صداپیشگان برتر کشور دوبله شده و لذت تماشای آن را دو چندان می کنتد. همچنین در بخش استاندارد سازی زیرنویس محتوا، فیلیمیوم به خوبی عمل کرده است و زیرنویس ها به خوبی با تصویر سینک و گرافیک آنها به گونه ای است که به راحتی قابل خواندن هستند

این سرویس در سیستم عامل های مختلف دارای اپلیکیشن اختصاصی می باشد. شما در رایانه های شخصی می توانید از وبسایت فیلیمیوم و در گوشی های هوشمند، از اپلیکیشن اختصاصی ان استفاده نمایید.

طراحی جذاب و رابط کاربری جذاب سایت و اپلیکیشن فیلیمیوم، تجربه خوش آیندی از یک سرویس تماشای فیلم را برای شما به ارمغان می آورد. حس کاربری روان و ساده، ویژگی های نرم افزاری مناسب و سرعت بالای عملکرد های سایت، تجربه کاربری خوبی را به شما خواهد داد

شما تنها با یک شماره موبایل می توانید در فیلیمیوم ثبت نام کنید. همچنین امکان تخصیص پروفایل به فرزندانتان برای شما فراهم شده است. با استفاده از این ویژگی، محتوا های مناسب هر رده سنی فیلتر شده و کودکان شما امکان دسترسی به محتواهای نامناسب رده سنی خود را نخواهند داشت. والدین می توانند از این ویژگی برای نظارت بر محتوای قابل تماشای کودکان خود در سایت و اپلیکیشن فیلیمیوم استفاده نمایندتصور کنید یک انیمیشن را برای فرزند خود پخش می کنید و به سراغ کارهای خودتان می روید، نگرانی مشاهده محتواهای نامناسب سن کودک با این ویژگی فیلیمیوم برای شما وجود ندارد.

فیلیمیوم همچنین امکان درآمد زایی در کنار تماشای فیلم و سریال را برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از ویژگی همکاری در فروش فیلیمیوم، شما می توانید با استفاده از لینک همکاری در فروش که به صورت اختصاصی برای هر فرد ساخته می شود، شروع به زیرمجموعه گیری نمایید و به ازای هر کاربری که عضو فیلیمیوم می شود، سود دریافت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما