شناسهٔ خبر: 67252758 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فیلیمیوم، بازیگر جدید صحنه پخش آنلاین فیلم و سریال

امروزه تماشای آنلاین فیلم و سریال بسیار فراگیر تر از قبل شده است و افراد بیشتری بخشی از زمان فراغت خود را صرف تماشای فیلم و سریال می کنند. سرویس های بسیاری برای این موضوع طراجی و اجرا شده اند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

صاحب‌خبر -

فیلیمیوم یکی از این سرویس ها است که به شما امکان تماشای با کیفیت فیلم و سریال را می دهد. در حال حاضر این سرویس در جشنواره خود به سر می برد و شما با پرداخت هزینه اشتراک یک ماه، می توانید حساب کاربری خود را برای یکسال شارژ نمایید و به دریایی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشید

برای آشنایی با این سرویس ویژگی های اصلی آن را با هم مرور خواهیم کرد.

آرشیو کامل فیلم و سریال

فیلیمیوم آرشیو کاملی از فیلم و سریال را در خود جای داده است. بیش از 30 هزار ساعت فیلم و سریال با تهیه اشتراک به صورت نامحدود در دسترس شما است.شما می توانید برای بررسی فیلیمیوم به سادگی به بخش های مختلف وبسایت سر بزنید و تعداد حیرت انگیز محتوای موجود در آن را مشاهده کنید. آرشیو کاملی از فیلم، سریال، انیمیشن و مستند برای شما فراهم امده است.

از محتوای به روز تا محتوای کلاسیک

چه به دنبال فیلم و سریال های روز دنیا باشید و چه از طرفداران پر و پا قرص فیلم های قدیمی، فیلیمیوم برای شما آرشیو کاملی از محتوا را جمع آوری کرده است. فیلیمیوم با احترام به سلیقه مخاطبان خود و در راستای پوشش نیاز کاربران، به پوشش و نمایش محتوا در بخش های مختلف اقدام کرده است.

در فیلیمیوم شما می توانید بهترین های هالیوود را در کنار بهترین های بالیوود تماشا کنید و از سینمای کشور های مختلف لذت ببرید. سبد کامل محتوایی فیلیمیوم این امکان را به کاربر می دهد تا تنها با استفاده از یک سرویس، به تمام محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

اینترنت نیم بها

اینترنت شما حین تماشای فیلم و سریال در فیلیمیوم نیم بها محاسبه می شود. تفاوتی نمی کند که از گوشی هوشند استفاده کنید یا برای تماشا رایانه های شخصی یا تلویزیون هوشمند را انتخاب کرده باشید. در هر صورت حجم مصرفی شما به صورت نیم بها محاسبه شده و در مصرف بسته های اینترنتی خود صرفه جویی خواهید کرد.

محتوای دوبله فارسی

فیلیمیوم اقدام به دوبله اختصاصی محتواهای گلچین شده می نماید. اگر شما از ان دست کاربرانی هستید که تمایل به تماشای فیلم و سریال به صورت دوبله فارسی دارید، دوبله های اختصاصی فیلیمیوم می تواند به شما لذت تماشای یک دوبله خوب و حرفه ای را هدیه دهد.

قابل دسترس در تمامی دستگاه ها

فیلیمیوم با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی در سیستم عامل های مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر دستگاهی از این پلتفرم استفاده نمایید. اگر کاربر گوشی های هوشمند هستید، اپلیکیشن فیلیمیوم با رابط کاربری بسیار جذاب در اختیار شما است و اگر کاربر رایانه های شخصی هستید، وبسایت فیلیمیوم با ظاهری استاندارد و سهولتی که در استفاده دارد می تواند تجربه استفاده از یک سرویس حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورد

کیفیت و سرعت مناسب

محتواهای ارائه شده فیلیمیوم، دارای کیفیت استاندارد می باشد و از ارائه محتواهای بی کیفیت در این سرویس خودداری شده است. کیفیت تصویر، صدا و زیرنویس ها به گونه ای است که شما هیچ مشکلی می توانید به تماشای محتوای مد نظر خود برپدازید

همچنین با توجه به میزبانی قدرتمند فیلیمیوم، سرعت نمایش و عملکرد سایت و اپلیکیشن فیلیمیوم بسیار مطلوب است. در فیلیمیوم حتی با اینترنتی که ممکن است مشاهده محتوا را در سایر پلتفرم ها برای شما چالشی کند، شما قادر به تماشای با کیفیت فیلم و سریال خواهید بود.

هزینه اشتراک منطقی

هزینه که شما بابت اشتراک و تماشای فیلم و سریال در فیلیمیوم می پردازید، در مقایسه با خدمات دریافتی بسیار منطقی طراحی شده است. در حال حاضر فیلیمیوم در یک جشنواره فروش با تخفیف استثنایی قرار دارد و شما می توانید با هزینه یک ماه اشتراک، یکسال کاربر حرفه ای فیلیمیوم شوید.

سیستم درآمدزایی

در کنار تمام ویژگی هایی که گفته شده، فیلیمیوم یک ویژگی جذاب دیگر را برای کاربران ایجاد کرده است. شما می توانید در کنار مشاهده فیلم و سریال، از این سرویس کسب درامد داشته باشید. با استفاده از ویژگی همکاری در فر.ش فیلیمیوم و دعوت از دوستان و اشنایان با لینک اختصاصی خود، می توانید از این سرویس درآمدزایی داشته باشید.

نظر شما