شناسهٔ خبر: 67243103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از مصاف با آمریکا

معصومه مومی‌وند

تیم ملی والیبال ایران سومین و آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با آمریکا در سالن اصلی مسابقات انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حالا فقط یک روز مانده به شروع کار ملی‌پوشان والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌ها. یک روز مانده که به مصاف آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان برویم، چهار مسابقه انجام دهیم و پرونده این رقابت‌ها را ببندیم تا آماده شروع جدیدی شویم که همه چشم به راهش هستند و قولش را شنیده‌ایم.

تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۲۵ خرداد به فیلیپین محل برگزاری هفته سوم و پایانی دور مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ رسیده است، امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) سومین و آخرین تمرین خود را پیش از شروع رقابتش در سالن Mall of Asia Arena که سالن اصلی مسابقات است انجام داد تا آماده تقابل با آمریکا شود؛ دیداری که چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

این تمرین تماشاگر ویژه‌ای هم داشت و میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال که روز گذشته برای همراهی ملی‌پوشان به فیلیپین رسیده بود، امروز تیم را همراهی کرد و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان بود. رئیس فدراسیون با بازیکنان هم خوش و بشی داشت و از نزدیک در روند شرایط تیم قرار گرفت.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی که پیش از حضور در سالن مسابقات جلسه آنالیز دیگری برای والیبالیست‌ها برگزار کرده بود تا با شناخت بهتری وارد رقابت با آمریکا شوند، هدف اصلی تمرین امروز را سرویس باکیفیت دانست، حتی به قیمت ریسک بالا. سرمربی که هر بار سعی می‌کند روحیه بازیکنان را بالا ببرد و آنها را با شرایط روانی مناسبی وارد رقابت‌های هفته سوم کند این بار هم از ملی‌پوشان خواست تا تمرینی باکیفیت و بانشاط داشته باشند.

تمرینی که از ساعت ۱۲ شروع شده بود، ساعت ۱۳:۳۰ بعد از انجام تمرینات توپی، تقسیم بازیکنان به دو تیم، جدیتی بیشتر از قبل، تمرین سرویس، تشویق همدیگر برای بهتر بودن و بیم و امید از رقابت با تیم قدرتمند آمریکا تمام شد تا ملی‌پوشان بقیه روز را استراحت کنند.

انتهای پیام

نظر شما