شناسهٔ خبر: 67243022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله در نشست با فرماندهان پایگاه بسیج ادارات؛

دستگاه‌های اجرایی میدان دار «جهاد تبیین»

فرمانده سپاه روح‌الله، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را میدان دار جهاد تبیین دانست و گفت: نهادها و دستگاه‌ها با کار جهادی و امیدآفرین می‌توانند بستر را برای حضور حداکثری فراهم سازند.

صاحب‌خبر -

دستگاه‌های اجرایی میدان دار «جهاد تبیین»

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله در همایش و نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه بسیج ادارات تلاش برای انجام انتخابات گسترده و باشکوه را وظیفه همگانی دانست و گفت: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم، مقدمه لازم برای ایران قوی، متحد و منسجم است.

وی مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات که شاخص اقتدار مردمی نظام است، افزود: مشارکت مردم در انتخابات از مهم‌ترین اتفاقاتی است که همچون برگ زرینی در عرصه بین‌الملل می‌درخشد.

فرمانده سپاه روح‌الله مردم‌سالاری دینی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج ظرفیت بی‌نهایتی است که در هر عرصه‌ای مشارکت مردمی را برای پیش‌برد اهداف‌ پای کار می‌آورد؛ مشارکت حداکثری در انتخابات موجب امنیت کشور، پس زدن دشمنان و کم کردن طمع دشمن می‌شود.

سردار عمومهدی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را میدان دار جهاد تبیین دانست و گفت: نهادها و دستگاه‌ها با کار جهادی و امیدآفرین می‌توانند بستر را برای حضور حداکثری فراهم سازند.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح افزود: مردم با آرای بالا مسئول و رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند؛ انتخاب شخص اصلح مهم است ولی مهم‌تر از آن مشارکت حداکثری است. و بدانیم که حضور در انتخابات پیش‌رو مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است.

فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: همه‌ کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و استقلال کشور معتقدند و به آینده‌ی کشور اهمیت می دهند و دلشان برای منافع ملی می سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما