شناسهٔ خبر: 67237859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله

معلمان و فرهنگیان نقش محوری در پرشور شدن انتخابات دارند

فرمانده سپاه روح‌الله به نقش معلمین و فرهنگیان در بالابردن میزان مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: این قشر از نظر نفوذ کلامی و معنوی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند و می‌توانند در بالا بردن میزان مشارکت نقش‌آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه دیدار با معلمین و فرهنگیان شهر اراک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات پیش‌رو سرنوشت‌ساز است.

وی به نقش معلمین و فرهنگیان در بالابردن میزان مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: این قشر از نظر نفوذ کلامی و معنوی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند و می‌توانند در بالا بردن میزان مشارکت نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: امید است معلمین عزیز در مورد اهمیت انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح برترین ها را به مردم منتقل کنند.

سردار عمومهدی به رأی اولی‌ها هم اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان موتور محرک در جامعه هستند که می‌توانند اولیا و مرتبطین خود را به پای صندوق‌های رأی کشانده و زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری را فراهم سازند.

وی افزود: انتخابات به عنوان یک حق مهم در تعیین سرنوشت از اهمیت زیادی در سطح کشور و نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، بنابراین باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای دانش‌آموزان و جوانان بسترهای حضور حداکثری را در این عرصه هرچه بیشتر فراهم کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو بی بدیل است، خاطرنشان کرد: زمانی که شور انتخاباتی باشعور و آگاهی همراه باشد، می تواند کشور را بر ریل کارآمدی قرار داده و پیشرفت را تأمین کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما