شناسهٔ خبر: 67242931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد

وزیر کشور از طریق فرودگاه گچساران وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان این استان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی امروز سه‌شنبه ۲۹خرداد ماه ۱۴۰۳ وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور در فرودگاه گچساران در جمع خبرنگاران گفت: این سفر فرصتی برای بررسی طرح ها و پروژه های در دست اجرای استان است و بررسی می کنیم اگر پروژه ای با مورد و کم و کسری مواجه بود برای رفع آن پیگیری لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور در خصوص برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با اشاره به اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، افزود: داوطلبان در برنامه تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: به لحاظ اجرای برگزاری انتخاباتی با سلامت و مشارکت بالا کارهای خوبی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت بالا و در فضای رقابتی خوبی هستیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در استان ها و شهرستان ها نیز استانداران و فرمانداران به خوبی در تدارک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه‌ها مهم و بزرگ در شهرستان های استان از جمله برنامه های وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یک هزار و ۳۸۸ واحد و کنگ زنی ۶۳۰ واحد مسکن، بازدید از پروژه راه گچساران – بابامیدان به طول ۵۳ کیلومتر و افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی از برنامه های وزیر کشور است.

انتهای پیام

نظر شما