شناسهٔ خبر: 67242812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و در سایه امنیت هستیم

وزیر کشور گفت: برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، در سایه امنیت، سلامت و رقابت آمادگی کامل داریم. وزیر کشور گفت: برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، در سایه امنیت، سلامت و رقابت آمادگی کامل داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احمد وحیدی وزیر کشور در فرودگاه گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این سفر فرصتی برای بررسی طرح ها و پروژه های در دست اجرای استان است و بررسی می کنیم اگر پروژه ای با مورد و کم و کسری مواجه بود برای رفع آن پیگیری لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور در خصوص برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با اشاره به اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، افزود: داوطلبان در برنامه تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد به لحاظ اجرای برای برگزاری انتخاباتی با سلامت و مشارکت بالا کارهای خوبی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت بالا و در فضای رقابتی خوبی هستیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در استان ها و شهرستان ها نیز استانداران و فرمانداران به خوبی در تدارک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه هستند.

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه‌ها مهم و بزرگ در شهرستان های استان از جمله برنامه های وزیر کشور به کهگیلویه وبویراحمد است.

افتتاح 288 واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و 388 واحد و کنگ زنی 630 واحد مسکن از برنامه های وزیر کشور است.

بازدید از پروژه راه گچساران – بابامیدان به طول 53 کیلومتر و افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه های وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

انتهای پیام 

نظر شما