شناسهٔ خبر: 67242747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

لاپید خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواهان سرنگونی کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: باید کابینه بنیامین نتانیاهو سرنگون شود و به نظر من این کار عملی است. از زمانی که بنی گانتس از کابینه استعفا داد، ما ابزارها را برای سرنگونی کابینه در اختیار داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

طبق گزارش الجزیره، لاپید گفت: کابینه نتانیاهو دیوانه است و وارد نزاع‌های داخلی شده و از انجام هر کاری ناتوان است و هیچ توجهی به جنوب یا شمال (سرزمین‌های اشغالی) ندارد.

به نقل از ایسنا مسوولان صهیونیست از زمان جنگ غزه و شکست رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر به شدت از بنیامین نتانیاهو انتقاد می‌کنند و خواهان سرنگونی وی هستند. همچنین اراضی اشغالی شاهد اعتراضات گسترده علیه نتانیاهو است.

علاوه بر شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر، در حال حاضر صهیونیست‌ها معتقدند بنیامین نتانیاهو در تحقق اهداف جنگ غزه هم شکست خورده و باعث طولانی کردن آن برای حفظ بقای سیاسی خود و هدر دادن فرصت‌ها برای معامله تبادل اسرا با جنبش حماس شده است.

اخیرا «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات با نتانیاهو استعفا کردند. دوشنبه مرکز پخش رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو پس از درخواست ایتامار بن گویر برای پیوستن به کابینه جنگ، این کابینه را منحل کرد.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دوشنبه هم در واکنش به تصمیم نتانیاهو درخصوص انحلال کابینه جنگ گفت: «نتانیاهو باید به جای انحلال کابینه جنگ، دولت را منحل می‌کرد.»

311311

نظر شما