شناسهٔ خبر: 67242094 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

هواشناسی ۲۹ خرداد؛ هشدار رگبار باران و تگرگ در ۱۴ استان کشور

تحریریه جهان صنعت نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز برای ۱۴ استان کشور رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان‌های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان رگبار، رعدوبرق در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

این وضعیت پنجشنبه در مازندران شمال استان‌های البرز، تهران، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و شمال خراسان شمالی و روز جمعه در شمال غرب، مناطق شمالی، شمال شرق و استان‌های واقع در ارتفاعات البرز پیش‌بینی شده است.

شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود و تا پایان هفته در ارتفاعات جنوب شرق کشور از ساعات بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

همچنین امروز تا جمعه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و شنبه در نوار شرقی و برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود. همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

منبع: مهر

نظر شما