شناسهٔ خبر: 67240694 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور/ وزش باد شدید در نوار شرقی

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما مستقر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، طی روزهای مذکور تنها ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان و در استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار و رعد و برق پراکنده وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان و قزوین، دامنه‌های زاگرس در همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان نیز افزایش ابر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب و غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود و در دامنه‌های البرز واقع در استان البرز، تهران و مازندران نیز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود

روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی ارتفاعات شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار پراکنده رخ می‌دهد در سایر مناطق جوی پایدار حاکم است.

طی ۵ روز آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهد شد.

طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج می‌باشد.

هوای تهران گاهی صاف در پاره ای اوقات ابری و نیمه ابری و دارای وزش باد است و دمای هوا بین ۲۷ تا ۳۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نظر شما