شناسهٔ خبر: 67240654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزش باد شدید و افزایش ریزگردها در استان کرمان

کارشناس هواشناسی استان کرمان از وزش باد شدید، افزایش ریزگردها و غلظت غبار، خیزش گرد و خاک و اختلال تردد در برخی از محورهای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فهیمه راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با بیان اینکه از امروز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان کرمان افزوده خواهد شد، اظهار داشت: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی انتقال ریزگرد و وزش باد، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا برای مناطق شمالی، شمال غربی و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرعت وزش باد در مناطق شمال غربی و شرق استان کرمان بیشتر از سایر مناطق خواهد بود، احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه طی این روزها انتقال ریزگرد‌ها از سمت کویرمرکزی به سمت استان کرمان را داریم، افزود: در این مناطق با افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و اختلال تردد در برخی از محورهای استان دور از انتظار نیست.

وی از صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در استان کرمان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که افزایش دما را طی روزهای آینده در سطح استان کرمان داشته باشیم.

انتهای پیام/511/

نظر شما