شناسهٔ خبر: 67240409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

باحضور استاندار گلستان صورت گرفت

افتتاح ۳۶ طرح مخابراتی در شهرستان آزادشهر

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان از افتتاح ۳۶ طرح مخابراتی در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: این برنامه باحضور استاندار گلستان انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، غلامعلی شهمرادی، صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در حاشیه آئین افتتاحیه ۳۶ طرح مخابراتی، اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی استاندار گلستان، ۳۶ طرح مخابراتی در شهرستان آزادشهر افتتاح شد و این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی میزان سرمایه گذاری برای راه‌اندازی این طرح‌ها را بالغ‌بر ۱۱۱ میلیارد تومان دانست و گفت: برقراری فیبر بین روستایی، افزایش و توسعه پورت دیتا، تأسیس سایت همراه‌اول، ارتقای فناوری در تعدادی از سایت‌های همراه‌اول همچنین پروژه‌های توسعه فیبر نوری از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌هایی که در دست اقدام و اجراست توسعه مخابرات در شهرستان آزادشهر ادامه دارد و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات و سرویس‌های مناسب مخابراتی برای مردم ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تداوم فعالیت تیم‌های کابلکشی فیبرنوری در شهرستان گرگان افزود: تیم‌های واگذاری سرویس FTTH در شهرستان گرگان همچنان مشغول ارائه خدمات هستند.

شهمرادی با بیان اینکه مزیت استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت FTTH بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: روزبه‌روز به متقاضیان بهره‌مندی از این سرویس اضافه می‌شود، بنابراین تیم‌های عملیاتی باید با تلاش بیشتر و دقت، همچنین زمان‌بندی مناسب سرویس‌های خریداری شده را در اختیار مشترکان قرار دهند.

وی اهم فعالیت‌های انجام شده توسط این تیم‌ها را اجرای هم‌زمان کابلکشی، فیوژن و راه‌اندازی مشترک در سریع‌ترین زمان ممکن دانست و افزود: توسعه هوایی شبکه فیبرنوری و استخراج F_FAT در مکان‌های ایمن و داخل مجتمع‌های مسکونی بزرگ انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان کابل‌کشی فیبرنوری را اقدامی جهادی در استان توسط همکاران مخابراتی دانست و گفت: این فرایندهای عملیاتی در تمام شهرستان‌های استان در حال اجراست و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز واگذاری FTTH به متقاضیان در شهرستان مراوه تپه، افزود: فناوری FTTH پهنای باند بیشتری را ارائه می‌دهد و سرعت انتقال اطلاعات در آن بسیار بالاتر است.

شهمرادی در خاتمه یادآور شد: به کمک سرویس FTTH می‌توان دوربین‌های امنیتی و حفاظتی را هم در منزل مورد استفاده قرار داد و در شبکه امنیتی منزل از آن بهره برد .

نظر شما