شناسهٔ خبر: 67240364 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

جرج کلونی: سال‌ها در انتظار «گرگ‌ها» بودم

صاحب‌خبر -
گروه فرهنگی:«گرگ‌ها» تازه‌ترین فیلم سینمایی جرج کلونی در مقام بازیگر، ۲۰ سپتامبر (سی‌ام شهریور) روی پرده سینماهای جهان می‌رود. این بازیگر می‌گوید مدت‌ها در انتظار بازی در چنین فیلمی بوده است. به گزارش صبا، این کمدی درام اکشن و هیجانی براد پیت را هم در یکی از دو نقش اصلی دارد.

کلونی که از بازی در «گرگ‌ها» بسیار راضی به نظر می‌رسد، می‌گوید مدت‌ها بود که می‌خواست در چنین فیلمی بازی کند.به گفته این بازیگر: «بعد از یکی دو فیلم درام و اجتماعی که کارگردانی کردم و یا بازیگر آنها بودم، دلم می‌خواست در یک اکشن سطح بالا و مهیج ظاهر شوم. زمانی که فیلمنامه «گرگ‌ها» را خواندم، عمیقا احساس کردم این همان فیلمی است که منتظر بودم تا به من پیشنهاد شود و بلافاصله جواب مثبت دادم.»

داستان فیلم «گرگ‌ها» درباره دو دلال مستقل است که برای انجام یک کار مشترک دعوت به کار می‌شوند. هر یک از این دو دلال، تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند کار محول شده را به نحو احسن انجام داده و دیگری را مغلوب کنند. اما شرایط به سمتی پیش‌بینی نشده می‌رود و اوضاع برای هر دو دلال سخت و مشکل می‌شود.

براد پیت در این درام اکشن هیجانی نقش مقابل کلونی را بازی کرده است. این دو که دوستانی صمیمی هستند و قبل از این هم در چند فیلم دیگر (و از جمله «یازده یار اوشن») با یکدیگر همبازی بوده‌اند، بعد از شانزده سال دوباره با یکدیگر همبازی شده‌اند.

جان واتس کارگردان فیلم می‌گوید پیت و کلونی در «گرگ‌ها» به شکل تازه و غیرمتعارفی نقش مقابل یکدیگر را به عهده گرفته‌اند که الزاما باعث هیجان بیشتر تماشاگران فیلم خواهد شد. به اعتقاد او، همکاری بین این دو در فیلم بسیار قوی است و بازی آنها خوب و درست از کار درآمده است.
«گرگ‌ها» را کمپانی کلمبیا پیکچرز تهیه کرده و برای ساخت آن هرینه‌ای ۴۵ میلیون دلاری صرف شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما