شناسهٔ خبر: 67240324 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

خبر بد برای فعالان حوزه ارز دیجیتال در ایران

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد نهادهای مسئول هنوز به مرحله پذیرش امکان استفاده از رمزارزها در مبادلات روزمره نرسیده‌اند و این خبر بدی برای فعالان حوزه ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود.

در ایامی که ارزهای دیجیتال هر روز بیشتر از قبل در سراسر دنیا مورد پذیرش و استفاده قرار می‌گیرند و به زندگی روزمره عموم مردم وارد شده‌اند، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران با ارسال پیامکی برای مردم، درباره استفاده از رمزارزها در مبادلات داخل کشور هشدار داده است.

هشدار به فعالان ارز دیجیتال در ایران: استفاده از رمزارزها ممنوع است

در جدیدترین اخبار ارز دیجیتال، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با ارسال پیامکی به مردم تاکید کرد:

بر طبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران، رمز‌ارزها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن‌ها در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.

پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران

اعلام رسمی عدم حمایت دولت و نظام بانکی از ارزهای دیجیتال در حالی است که پیش از این، یکی از شعبه‌های دادگستری تهران به‌طور خاص برای رسیدگی به جرایم رمزارزی تعیین شده بود.

تعیین شعبه اختصاصی دادگاه رمزارزها تعیین شعبه اختصاصی دادگاه رمزارزها

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
آیا همستر کامبت در گوشی های آیفون مسدود می‌شود؟ اپل بسیاری از بازی های تلگرامی را در آیفون مسدود کرد؛ مشکل اپل با ایردراپ ها چیست؟ آیا قیمت نات کوین به زودی ۱ دلار می‌شود؟ جولان قیمت توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io

برچسب‌ها:

نظر شما