شناسهٔ خبر: 67239626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز دوره نویسندگی نویسنده شو در سیستان و بلوچستان 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دوره نویسندگی بلند مدت " نویسنده شو" با هدف تربیت نویسنده داستان کوتاه، بلند و سایر گونه‌های ادبی مورد نیاز این استان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

آغاز دوره نویسندگی نویسنده شو در سیستان و بلوچستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیاسر در نشست استعدادیابی نویسندگان در کتابخانه ساحل چابهار، آشنایی با اصول داستان نویسی را یکی از مهارت‌های لازم برای بسیاری از انسان‌ها دانست و اظهار کرد: داستان نویسی علاوه بر پر کردن خلا‌های فکری انسان، داستان ناگفته و نانوشته خود افراد است و گاهی داستان نویس ناکامی‌ها و مصائب اجتماعی خود را در قالب داستان و قصه بیان می‌کند.
وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزش نویسندگی را استعدادیابی و کمک به افراد خلاق و علاقمند به این کار عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان چابهار از شهرستان‌های ویژه است و در نظر داریم این دوره آموزشی در چابهار و زابل مانند سروان، خاش، ایرانشهر و زاهدان برگزار شود.
چاپ و انتشار آثار نویسندگان بومی در خلق آثار فاخر موثر است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چابهار در جلسه گفت: حمایت از آثار نویسندگان بومی و کمک به چاپ و انتشار آثار نویسندگان بومی در خلق آثار فاخر موثر است.
مهدی‌زاده افزود: آمادگی داریم تا با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها افراد مستعد را شناسایی و بانک اطلاعاتی از این افراد را تهیه کنیم.

نظر شما