شناسهٔ خبر: 67238511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیگیری‌ها برای پرداخت پول گندمکاران گلستانی

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی از رایزنی و گفت‌وگو با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت پول گندم کشاورزان این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدالغفور امان‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان، اظهار داشت: امسال ما با تولید دو برابری گندم در استان مواجه هستیم و کشاورزان هم حدود یک میلیون تن گندم تحویل مراکز خرید داده‌اند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پرداخت پول گندم کشاورزان گلستانی، گفت: چند روز قبل که وزیر جهادکشاورزی به مجلس آمده بود اعضای مجمع نمایندگان استان پیگیر پرداخت مطالبات گندمکاران شدند.

وی افزود: همچنین برای پرداخت پول گندم به حساب کشاورزان گلستانی نیز با معاون برنامه و بودجه وزارت جهادکشاورزی گفت‌وگو و رایزنی کردیم.

امان‌زاده با اشاره به فرارسیدن عید قربان گفت: مسئولان مربوطه به ما قول داده بودند که پول گندم کشاورزان گلستانی را تا قبل از عید قربان واریز می‌کنند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

وی ادامه داد: عید قربان بزرگترین عید در میان اهل سنت است و مردم ترکمن صحرا، این عید را به صورت ویژه برگزار می‌کنند اما متأسفانه عدم پرداخت بموقع پول گندم سبب نارضایتی کشاورزان استان شده است.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در روزهای پیش‌رو و در کوتاه‌ترین زمان پول گندم به حساب کشاورزان این استان واریز شود.

انتهای پیام/582/

نظر شما