شناسهٔ خبر: 67236841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد:

برخورد قاطع دستگاه قضايي با مخلين امنيت رواني مردم در انتخابات

صاحب‌خبر -
برخورد قاطع دستگاه قضايي با مخلين امنيت رواني مردم در انتخابات
خبرگزاری آریا_حجت الاسلام حسینی از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در شعب دادسرا و محاکم استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، بازرس کل استان ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان،رئیس دفتر شورای نگهبان در استان ، فرماندار سنندج و جمعی از مدیران در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.
در این جلسه،حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر ، اظهار داشت:بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو باید حماسه ای باشد که تکمیل کننده بدرقه باشکوه شهید جمهور و شهدای خدمت باشد.
وی بر لزوم آشنایی دست اندرکاران انتخابات با مواد قانون انتخابات تاکید کرد و افزود: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده و با این دسته از جرایم و تخلفات بصورت قاطع برخورد می شود.
رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امنیت روانی مردم مورد تاکید دستگاه قضایی است و در این راستا باید فضای مجازی بصورت مستمر رصد و پایش شود و  ضروری است تا دادستانهای حوزه های قضایی استان و ضابطین انتظامی با هنجارشکنان و مخلین امنیت روانی و افرادی که اقدام به تخریب کاندیداها و یا دستاوردهای نظام می کنند بصورت قاطع برخورد نمایند.
حجت الاسلام حسینی بازرس کل استان را مکلف کرد تا ضمن نظارت دقیق و مستمر در ایام انتخابات با هر گونه استفاده از اموال دولتی و عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات برخورد شود و تاکید کرد:مدیران کل ادارات اجرایی ، فرمانداران ، روسای ادارات استان و شهرستانها و ائمه جمعه و جماعات بهیچ وجه حق ورود به جریان انتخابات له یا علیه  کاندیداها را ندارند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در انتخابات ، اقتدار نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر به جهانیان ثابت شود.
در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

نظر شما