شناسهٔ خبر: 67236747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رانگنیک: بازی بعدی ما مثل یک فینال است

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، پس از شکست مقابل فرانسه در اولین بازی یورو 2024، از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد و تاکید کرد که باید واقع‌بین باشند و برای بازی بعدی مقابل لهستان آماده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اتریش در دیداری که امروز در ورزشگاه دوسلدورف برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر مقابل فرانسه، مدعی قهرمانی یورو، شکست خورد. تنها گل این بازی را ماکسیمیلیان ووبر، مدافع اتریش، در دقیقه 32 به ثمر رساند، اما به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

رانگنیک در نشست خبری پس از بازی گفت: «ما موقعیت‌هایی خلق کردیم. البته فرانسه هم موقعیت‌هایی داشت. پاتریک پنتز دروازه‌بان ما، عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان داد. من از بازیکنانم انتقادی ندارم. آن‌ها همیشه تصمیمات درست نمی‌گرفتند، اما نباید فراموش کنیم که با چه حریفی بازی می‌کردیم. ما بازی را باختیم. بیایید واقع‌بین باشیم. فرانسه موقعیت‌های بیشتری داشت و آن‌ها مستحق برد بودند. اما تا دقیقه آخر، ما در بازی بودیم. همه چیز را در زمین گذاشتیم. حالا باید به جلو نگاه کنیم و تلاش کنیم روز جمعه مقابل لهستان پیروز شویم.»

سرمربی اتریش در ادامه صحبت‌های خود گفت: «بعد از سوت پایان، دایو اوپامکانو، مدافع فرانسه، گفت که خوشحال است که بازی تمام شده است. اما کافی است به بازیکنانی که در زمین و روی نیمکت آنها هستند نگاه کنید. ما باید واقع‌بین باشیم. سبک بازی ما مدتی جواب داد. و این یک عملکرد خوب از سوی فرانسه بود. هر تیمی که بازی ما مقابل لهستان را ببرد، به احتمال زیاد راهی مرحله بعد خواهد شد. اما ما قبل از شروع مسابقات می‌دانستیم که بازی دوم احتمالاً تعیین‌کننده خواهد بود.»

2044863

رانگنیک در مورد گل به خودی ووبر نیز گفت: «هیچ‌کس ماکسیمیلیان ووبر را به خاطر این گل سرزنش نمی‌کند، اما مهم این است که او خودش را سرزنش نکند. هیچ‌کدام از بازیکنان یا کادر فنی او را مقصر نمی‌دانند. وقتی برای اولین بار گل را دیدم، فکر کردم که یک بازیکن فرانسوی به توپ ضربه زده است.»

سرمربی اتریش با اشاره به بازی بعدی مقابل لهستان گفت: «بازی مقابل لهستان (روز جمعه) مانند یک فینال خواهد بود. من هنوز آنها را آنالیز نکرده‌ام زیرا تمرکز ما روی این بازی بود، اما فردا متفاوت خواهد بود.»

اتریش در گروه D یورو 2024 با تیم‌های فرانسه، لهستان و هلند هم‌گروه است. آنها در دومین بازی خود در این رقابت‌ها، روز جمعه یکم تیر به مصاف لهستان خواهند رفت و سپس در تاریخ پنجم تیر با هلند دیدار خواهند کرد.

نظر شما