شناسهٔ خبر: 67236323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیروزی سخت فرانسه در شب خونین امباپه + فیلم

دیدارهای شب چهارم مرحله گروهی یورو۲۰۲۴ با پیروزی حداقلی فرانسه برابر اتریش به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین و آخرین بازی روز چهارم مرحله گروهی رقابت‌های یورو2024، شب گذشته (دوشنبه‌شب) از ساعت 22:30 به‌وقت تهران در شهر دوسلدورف، تیم‌های ملی اتریش و فرانسه برابر یکدیگر صف‌‌آرایی کردند که این بازی با برتری یک بر صفر فرانسوی‌‌ها به پایان رسید.

تنها گل منجر به برتری خروس‌ها را ماکسیمیلیان ووبر، مدافع اتریش با گشودن دروازه خودی در دقیقه 38 بازی به ثمر رساند. پس از چند تلاش بی‌ثمر و موقعیت‌های نه‌چندان خطرناک فرانسوی‌ها، در نهایت ستاره خط حمله این تیم کیلیان امباپه از جناح راست وارد محوطه جریمه حریف شد و توپ را روی دروازه اتریش ارسال کرد که مدافع حریف، ماکسیمیلیان ووبر، آن را با ضربه سر به‌اشتباه وارد دروازه خودی کرد، این دومین گل به خودی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا، پس از گل به خودی آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان در بازی افتتاحیه برابر اسکاتلند بود.

فرانسه در حالی که بد بازی کرد و به‌هیچ‌وجه مستحق برد نبود؛ با این پیروزی مانند هلند 3امتیازی شد اما به‌دلیل گل زده کمتر نسبت به لاله‌های نارنجی در رده دوم جدول گروه D قرار گرفت.

از نکات مهم بازی مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره خط حمله فرانسوی‌ها از ناحیه بینی و خونریزی آن هنگام تلاش برای زدن ضربه سر در دقیقه 86 بود که او را مجبور به ترک میدان کرد. او اما قبل از خروج از میدان به‌دلیل حرکت عجیبش برای وقت‌کشی از داور کارت زرد گرفت.

فیلم خلاصه بازی فرانسه ـ اتریش و تک‌گل این دیدار را ببینید.

 

.

تصاویری از این بازی در ادامه آمده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه , یورو 2024 ,

انتهای پیام/+

نظر شما