شناسهٔ خبر: 67236453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاق تلخ برای فرانسه و رئال

صورت امباپه غرق خون: بینی کیلیان شکست (عکس)

کیلیان امباپه، کاپیتان فرانسه، در دقایق پایانی بازی مقابل اتریش از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه بازی مقابل اتریش را با مصدومیت نگران کننده کیلیان امباپه به پایان رساند.

در چارچوب رقابت‌های گروه D یورو 2024 تیم ملی فرانسه امشب در ورزشگاه دوسلدورف به مصاف اتریش رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

تنها گل فرانسه در این بازی با اثرگذاری کیلیان امباپه به ثمر رسید. او با ارسال به سمت دروازه موجب اشتباه مکسیمیلیان ووبر شد که با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد.

کاپیتان فرانسه با این حال خوش شانس نبود تا با حضور در زمین مسابقه برتری تیمش با همین یک گل را جشن بگیرد و با اتفاقی نگران کننده بازی را به پایان رساند.

2044835 لحظه مصدومیت امباپه در برخورد با مدافع سوییس

در دقیقه 86 بازی روی ارسال به سمت دروازه اتریش، امباپه قصد داشت با ضربه سر به توپ ضربه بزند که به اشتباه به شانه کوین دانسو ضربه زد و از شدت درد فریاد زد.

2044836

لحظاتی بعد دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند که کادر پزشکی فرانسه به سرعت وارد زمین شده‌اند و صورت خونین امباپه دیده شد. تیم پزشکی سعی کردند را گذاشتن پنبه در داخل بینی آسیب دیده، خونریزی را متوقف کرده و این بازیکن را از زمین خارج کنند.

2044832

این اقدام موفق بود و تیم پزشکی امباپه را از پشت دروازه اتریش به بیرون از زمین بردند تا بازی به جریان بیفتد. او با نزدیک شدن به نیمکت فرانسه بدون اجازه داور چهارم ناگهان وارد زمین شد.

2044837

امباپه وارد زمین شد، روی زمین نشست و دستش را از روی بینی‌اش برنداشت. داور به محض وقوع این اتفاق بازی را متوقف کرد و امباپه را با کارت زرد جریمه کرد. دیدیه دشان با نزدیک شدن به خط کنار زمین سعی کرد داور را از تصمیمش منصرف کند و به او اعلام کند که امباپه وارد زمین شده تا تعویض انجام شود اما موفق نبود.

2044833

امباپه پس از دریافت کارت زرد با اولیویه ژیرو تعویض شد و بازوبند کاپیتانی را به او داد. ستاره فرانسوی‌ها که همچنان دستش را روی بینی خود گذاشته بود همراه کادرپزشکی به سرعت راهی رختکن شد.

2044838

تصاویر صحنه آهسته برخورد صورت امباپه به شانه مدافع حریف اینطور نشان می‌دهد که استخوان بینی او کاملا شکسته شده و به این ترتیب ادامه حضور این بازیکن در رقابت‌های یورو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باید دید پس از بازی دیدیه دشان یا خود این بازیکن درمورد وضعیت امباپه چه خواهند گفت و او در رقابت‌های که فرانسه یکی از مدعیان عنوان قهرمانی شناخته می‌شود به کارش ادامه می‌دهد با اتفاق تلخی برای خرید جدید رئال مادرید خواهد افتاد.

دیدیه دشان پس از بازی امشب در اولین واکنش خود به مصدومیت امباپه تایید کرد که بینی این ستاره شکسته و قرار است او در ادامه رقابت‌ها با ماسک برای فرانسه بازی کند.

نظر شما