شناسهٔ خبر: 67236065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمله زاکانی به پزشکیان: می‌گویند باید افراد ناکارآمد را محاکمه کنیم؛ معلوم است این‌ها چه کسانی بودند، الان در ستاد ایشان هستند / باید مجوز بدهند سراغ این آقایان بروند

زاکانی گفت: آقای پزشکیان می‌گوید باید افراد ناکارآمد را محاکمه کنیم. ما معتقدیم. معلوم است این‌ها چه کسانی بودند و البته الان در ستاد ایشان هستند. ایشان باید مجوز بدهد بروند سراغ این آقایان.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پزشکیان با اشاره به برخی وعده‌ها درباره تحقق رشد ۸ درصدی مورد نظر برنامه هفتم پیشرفت تاکید کرد: همه گفته‌اند که ۸ درصد رشد را تحقق می‌دهیم اما نداده‌اند؛ افرادی که ادعا می‌کنند اما قدرت را در دست گرفتند و نتوانستند انجام دهند، باید در مقابل مردم محاکمه شوند
 
زاکانی در راند دوم مناظرات گفت: درباره تورم که نکاتی را گفتم. درباره ارز هم معتقدم اساساً سمت پول ملی و ارزش بالای او رفت. این اموراتی که هست جنبه التیام بخشی و تسکین دارد. درمانش جای دیگری است که سر موقعش بحث و بیان میکنیم.
 
وی افزود:  سال ۹۹  که موضوع بورس پیش آمد ۲۰۰۰ همت قیمت بورس بود؛ ۱۰۰ همت با ناشی  گری وارد شد؛ با دقتی دولت وقت این جنبه غیرحرفه‌ای را تبلیغ  کرد و حباب ۶۰ برابری ایجاد کرد و مردم را به خاک سیاه نشاند.
 
زاکانی در ادامه گفت:  آقای پزشکیان می‌گوید باید افراد ناکارآمد را محاکمه کنیم. ما معتقدیم. معلوم است اینها چه کسانی بودند و البته الان در ستاد ایشان هستند. ایشان باید مجوز بدهد بروند سراغ این آقایان.
 
وی افزود:  کارآمدی جمع توانمندی و پاکی است و اگر توانمندی و پاکی را با هم نبینیم دچار مشکل می‌شویم.کارشناسی خوب است اما واگذاری کار توسط مسئول و رئیس جمهور به کارشناس و بی دقتی در امورات او فاجعه به باور می‌آورد.
 
او در ادامه گفت: بنزین صبح جمعه یادمان نرفته. وقتی شهید رئیسی روی کارآمد در دولت قبل روزی ۸۰۰ نفر به خاطر کرونا از دنیا می‌روند و آقای رئیس این موضوع را حل کرد.
 
وی افزود:  یا موضوع تقلب کنکور ۸۲ که عده ای سوال خریدند ۳۰ میلیون و حق همه پزشکان را تضییع کردند و با جان مردم می‌خواستند بازی کنند که مجلس جلویشان را گرفت.
 
او بیان کرد: لذا اگر تدبیر درست و تصمیم درست باشد می‌شود تهدیدات را به بهترین نحو تبدیل به فرصت کرد. ما سال گذشته ۳۳ همت از بدهی به بانکها را در شهرداری تسویه کردیم. درموضوع درآمد سال ۱۴۰۱، ۳۳ درصد به بودجه پایه سال ۱۴۰۰ اضافه کردیم و ۵۰.۳ شد و تحققش شد ۱۰۳ درصد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما