شناسهٔ خبر: 67235729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری دوره توانمندسازی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در صالح آباد

همدان-دوره توانمندسازی فعالان امربه معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت حوزه امام حسن مجتبی(ع) و حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد با حضور معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت حوزه امام حسن مجتبی(ع) و حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد دوره توانمندسازی سفیران مهر و هدایت، گروه‌های مطالبه‌گر و سرشبکه‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر برای ۷۰ نفر از بسیجیان فعال در عرصه‌های فرهنگ اسلامی و دغدغه‌مند با حضور معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار در این دوره با اشاره به اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اشاعه مبانی ارزشی و دینی به شکل درست و صحیح در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی با روش‌های تذکر لسانی و زبانی در قالب سفیران مهر برای بانوان و آقایان بدحجاب است.

سرهنگ محسن یگانه با تشریح چهار بخش برنامه‌های اجتماعی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: تذکر لسانی و زبانی در قالب گروه‌های سفیران مهر و هدایت در سطح شهر با تذکر به بانوان و آقایان بدحجاب است که با هدایتگری نیروهای بسیجی سعی می‌کنند تا افراد بدحجاب هدایت شوند.

وی تصریح کرد: گروه‌های مطالبه‌گر نیز در راستای پیگیری مطالبات مردم و ضابطین قضائی برای معرفی افرادی که تذکرات برآنان مؤثر نبوده به مراجع دادگستری برای تشکیل پرونده قضائی با رعایت احترام و رفتار صحیح  ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما