شناسهٔ خبر: 67235373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تخصیص ۸۰ درصدی اعتبارات سفر نخست رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر اول ررئیس جمهور شهید به استان بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که از این مبلغ ۸۰ درصد آن تامین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیران دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری برای پیگیری مصوبات سفر‌های استانی دولت و ارائه آخرین گزارش از تخصیص اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی استان شرکت کردند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر دوم ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری نیز ۹/۵ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که برای تأمین آن پیگیری‌ها ادامه دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم با ارائه گزارشی از سفر وزراء برای افتتاح و پیگیری طرح‌های مختلف در استان گفت: این سفر‌ها دستاورد‌های بسیار مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری داشته و طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده است که نویدبخش شکوفایی اقتصادی در استان خواهد بود.
در این نشست سند راهبردی تحول و پیشرفت استان با ۱۹ بند رونمایی شد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت این سند گفت: مفاد آن می‌تواند به رشد و شکوفایی استان چهارمحال و بختیاری منجر شود، در واقع این سند میثاقی است با مدیران برای پیگیری طرح‌های مختلف و به سرانجام رساندن آنها که توسعه استان چهارمحال و بختیاری را بیش از پیش فراهم می‌کند. مدیران دستگاه‌ها هم موظف شدند در چله خدمت طرح‌های خود را با نظارت بیشتری پیگیری کنند.

<div id="video-display-embed-code_11225566"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261996/11225566?width=600&height=350"></script></div>
دانلود

نظر شما