شناسهٔ خبر: 67234166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد - ایرنا - مراسم آغاز به کار رسمی ستاد سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در چهارمحال و بختیاری عصر دوشنبه در شهرکرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رییس هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در آیین بازگشایی این ستاد انتخاباتی گفت: ارتباط با خدا و ارتباط انسان با جامعه از امانت‌هایی است که خداوند برای انسان تعریف کرده است.

حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی در خصوص امانت ارتباط انسان با جامعه افزود: انتخابات هم حق و هم تکلیف است و همه آحاد جامعه باید در این حماسه مهم سیاسی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات حق است، اظهار کرد: مردم حق دارند در سرنوشت سیاسی خود شرکت کنند و به عنوان یک تکلیف به شمار می‌رود چون خداوند تکلیف کرده است که برای نظام اسلامی، حاکمیت حق و امام زمان (عج) همه باید تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: آنچه موجب شده برخی از افراد مشارکت نکردن در امر انتخابات را بیان کنند این است که برخی افراد از ابتدای پایه‌ریزی نظام اسلامی تفکرات متفاوتی نسبت به اصل نظام داشتند.

وی یادآور شد: همچنین در خصوص کارهایی که از زمان شکل‌گیری و اوج نظام اسلامی انجام شده تاکنون مقایسه‌ای با زمان‌های گذشته صورت نگرفته و به خوبی تبیین نشده و همین مسائل منجر به مشارکت نکردن برخی از افراد شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دل‌خوری عده‌ای از مردم از عملکرد برخی از افراد و اشخاصی که در مناصب دولتی فعالیت داشته‌اند گفت: همچنین عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی از طرف برخی از افراد از دیگر عوامل بی میلی افراد به شرکت در انتخابات به شمار می‌رود.

مسوول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به چگونگی تقویت مشارکت پرشور مردم در عرصه حساس انتخابات افزود: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته اند می‌تواند بر مشارکت پرشور مردم تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: از طرفی اخلاق و رفتار سردمداران انتخابات و افراد شاخص در هر شهر، شهرستان و استان باید در مباحث اقتصادی، رفتاری و زندگی نمود داشته و هم‌سطح مردم باشند.

حجت‌الاسلام موسوی ارتباط با قشرهای مختلف مردم در این برهه حساس زمانی و همچنین حضور مسوولان ستادهای انتخابات در نشست‌های مختلف را از دیگر عوامل تشویق مردم برای حضور در عرصه چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر ۲ پایه مشروعیت و مقبولیت استوار است، تاکید کرد: داشتن پشتوانه مردمی در سیاست کلی نظام و سیاست داخلی تاثیرگذار است.

موسوی اضافه کرد: به طور قطع اگر رییس جمهور با آرای بالای مردم انتخاب شود خدمت بیشتری انجام می‌دهد و در سیاست خارجی نیز با قدرت بیشتری وارد صحنه می‌شود.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما