شناسهٔ خبر: 67234094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تیم تنیس دختران ایران از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر کازان بازماند

تیم تنیس دختران ایران که به رقابت‌های ورزشی بریکس کازان روسیه اعزام شده بود با قبول شکست برابر بوسنی، شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر این بازی‌ها را از دست داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت فدراسیون تنیس؛ رقابت‌های ورزشی بریکس از ۲۲ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در شرایطی به میزبانی شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان روسیه برگزار می‌شود که رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تنیس در آن حضور دارند.

شاگردان مونا نوریان امروز و در ادامه این مسابقات به مصاف تیم بوسنی رفتند، در بازی نخست ماندگار فرزامی با نتایج ۷ بر ۶ و ۶ بر ۳ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و در دومین بازی، یاسمن یزدانی موفق شد با نتایج ۶ بر ۲، ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ برنده از زمین بازی خارج شود.

در رقابت دو نفره تیم تنیس ایران ۶ بر ۳ و ۷ بر ۶ شکست خورد تا تیم دختران کشورمان شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر این بازی‌ها را از دست بدهد.

در این مسابقات و در رشته تنیس کشور‌های ایران، روسیه، بلاروس، هند، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، پاکستان و صربستان حضور دارند که در سه گروه سه‌تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه ۲ تیم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب خواهند کرد.

تیم اعزامی کشورمان با ترکیب یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی و ماندگار فرزامی در این رویداد به میدان رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما