شناسهٔ خبر: 67234028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۵ تیر آخرین مهلت دریافت پایان‌کار مسکن مهر منطقه پردیسان

شرکت‌های تعاونی مسکن مهر در منطقه پردیسان که تا کنون پایان کار ساختمان را دریافت نکرده اند تا ۱۵ تیر فرصت دارند برای حل این مشکل اقدام نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، بنا بر مهلت تعیین شده از سوی استاندار قم، اشخاص و یا شرکت‌های تعاونی مسکن مهر در منطقه پردیسان که تا کنون پایان کار ساختمان را دریافت نکرده اند تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند مشکلات را حل کنند و در غیر این صورت، با درخواست شورای تامین استان، حساب بانکی شان مسدود خواهد شد.

علیرضا مظفری، شهردار منطقه ۸ قم گفت: از بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی مهر تنها حدود ۲۰ درصد پایان کار گرفته اند و مابقی هنوز اقدامی نکردند.

وی افزود: البته اگر صاحبان واحد‌ها به صورت بلوکی نیز مراجعه کنند تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به کار آنها اختصاص داده‌ایم که با سرعت کار آنها پیگیری شود.

شهردار پردیسان از استاندار و مسئولین خواست برای پیشگیری از مشکلات ناشی از نداشتن پایان کار قوانین و الزاماتی را ایجاد کنند تا واحدهایی که در منطقه ۵۶۰ هکتاری در حال ساخت است دچار چنین مشکلاتی نشود و متولیان این واحد‌های مسکونی موظف به دریافت پایان کار شوند.

<div id="video-display-embed-code_11225900"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262096/11225900?width=600&height=350"></script></div>

امین مقومی،‌ رئیس سازمان نظام مهندسی استان هم گفت: این سازمان آمادگی دارد که مراحل صدور شناسنامه ساختمان را با سرعت و تسهیلات ویژه انجام دهد.

وی افزود: برای تسهیل در کار مراجعان گروه ویژه‌ای را اختصاص داده‌ایم تا کار‌ها را با سرعت انجام دهد.

نظر شما