شناسهٔ خبر: 67232235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان کرمان:

سارقین سابقه‌دار با نصب پابند الکترونیک کنترل می‌شوند

دادستان کرمان گفت: با دستورالعمل دادستانی کل کشور و همکاری فراجا، سارقینی که تعدد جرم دارند، به‌وسیله پابند و دستبند الکترونیک تحت کنترل قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در بازدید از مرکز مانیتورینگ و نحوه رصد و پایش تصویری و کنترل سارقین حرفه‌ای از طریق پابند الکترونیک در پلیس آگاهی کرمان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل دادستانی کل کشور در راستای پیشگیری از بزه سرقت، پلیس آگاهی مأموریت یافته تا تجهیزات الکترونیکی برای اجرای نظارت الکترونیکی محکومان و افراد مشمول استفاده کنند.

وی افزود: حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و دستگاه قضا با مخلان امنیت جامعه به‌ویژه سارقان حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خشن، مسلحانه، سازماندهی شده و متجاوزان به عنف با قاطعیت و بدون مماشات برخورد خواهد کرد.

دادستان کرمان در پایان با اهدای لوح سپاس، از عملکرد پلیس در تأمین نظم و امنیت جامعه و همچنین دستگیری سارقان حرفه‌ای و مجرمان تشکر و قدردانی و عنوان کرد: ضابطین عیون دادسرا در انجام وظیفه مدعی‌العمومی دادستان هستند و هر چه نیروهای پلیس هوشیار و آماده باشند، به همان میزان امنیت مردم بیشتر خواهد شد و مجرمین و بزهکاران برای خود امنیتی احساس نخواهند کرد.

نظر شما