شناسهٔ خبر: 67229351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح پویش «نذر قربانی» در خراسان رضوی

۶۲۰ مرکز نیکوکاری درخراسان رضوی برای جمع‌آوری گوشت قربانی برپا شده است.

صاحب‌خبر -

 

اجرای طرح پویش «نذر قربانی» در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب مردم خراسان رضوی با کمیته امداد (ره) در کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان، بیان کرد: نیکوکاران در مناسبت‌ها ملی و مذهبی توجه بیشتری به نیازمندان دارند، از جمله ماه مبارک رمضان و عید قربان که روند کار خیر سرعت بیشتری دارد. 

رضا سلم‌آبادی  با اشاره به ارتباط با خیران و حامیان برای اهدای گوشت قربانی، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، دام‌های اهدا شده، در روز عید قربان در محل کشتارگاه شهر مشهد و شهرستان‌ها به صورت متمرکز قربانی و بعد از ۴۸ ساعت با رعایت مسائل بهداشتی، به‌صورت بسته‌بندی گوشت بین خانواده‌های با اولویت بیماران خاص که توسط مددکاران مشخص شده‌اند، توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه خانواده‌های دارای بیمار صعب العلاج، دارای فرزند، مادران شیرده و باردار در اولویت اهدای گوشت قربانی هستند، اظهار کرد: بسته‌های گوشت براساس تعداد نفرات توزیع خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان گوسفند، گاو، شتر و مرغ به صورت زنده و ذبح شده، اهدا و بین نیازمندان توزیع شد، وامسال نیز پیش بینی میشود این کمک‌ها به ۹۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی بیان کرد: مردم و خیرین با شماره کارت ۷۴۱۳-۵۰۲۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷، شماره‌گیری کد ۸۸۷۷۰۵۱# و ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۸۰۳۳ می‌توانند در این امر خیر یاری‌گر کمیته امداد در پویش نذر قربانی باشند. 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های سادات به صورت دیدار مسئولین و خیرین و بررسی و رفع مشکلات آنها، توزیع بسته‌های معیشتی با هم‌افزایی خیرین، توزیع غذای گرم به ویژه روز عید غدیر با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند، برگزاری جشن در منازل مددجویان تحت حمایت با حمایت خیرین  از دیگر برنامه‌های امداد در این دهه است. 

 

 

نظر شما