شناسهٔ خبر: 67228676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

عجیب ترین شروط نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران - مردم سالاری آنلاين

اینکه در فوتبال ایران بازیکنان با کمک ایجنت‌های خود بازار گرم می‌کنند تا قیمت خود را بالا ببرند، اصلاً اتفاق عجیبی نیست، اما برخی شروط عجیب جای نقد و بررسی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس ،امسال در فصل نقل و انتقالات اتفاق جدید و عجیبی رخ داده که در نوع خود جای تحلیل و بررسی فراوان دارد. ماجرا از این قرار است که یکی دو بازیکن که مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته‌اند اعلام کرده‌اند که فقط به شرطی که در ترکیب ثابت قرار بگیرند و فیکس بازی کنند راهی این دو تیم می شوند!

صرف نظر از اینکه حضور در پرسپولیس و استقلال آرزوی بسیاری از بازیکنان لیگ برتر است باید پذیرفت که انتخاب ترکیب اصلی بر عهده سرمربی است و در حالی که به طور مثال پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد، معلوم نیست چطور یک بازیکن به خودش اجازه می‌دهد که برای این تیم که قهرمان لیگ برتر هم شده شرط تعیین کند. طبعاً اگر یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اصلاً با این شروط کنار نمی‌آید و حتی شاید اصلاً نخواهد از بازیکن مورد نظر استفاده کند. حالا اگر یک لژیونر سرشناس چنین شرطی را تعیین کند باز هم می‌توان به نوعی با آن کنار آمد اما در فصل نقل و انتقالات جاری حتی بازیکنان تیم‌های ته جدولی هم که ظاهراً مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته اند، برای فیکس بازی کردن در این دو تیم شرط تعیین کرده اند!

برچسب‌ها:

نظر شما