شناسهٔ خبر: 67228004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ذبح عظیم به مناسبت عید قربان در بوشهر برگزار شد

بوشهر-  مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری ذبح عظیم به مناسبت عید قربان در سراسر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز همزمان با عید قربان در سراسر استان با شعار ذبح عظیم قربانی انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده در سطح کشور با عنوان پویش ملی و سراسری چله‌خدمت به یاد شهید جمهور و همچنین سنت حسنه قربانی دادن و اطعام علوی در جامعه اسلامی، به حول و قوه الهی در اعیاد سعید قربان و غدیر خم، با تاسی از سیره عملی ائمه معصومین علیهم السلام قربانی انجام شد.

روشن گفت: به منظور خدمت رسانی افزون‌تر به نیازمندان معزز ولی نعمت، با مساعدت، تعامل و هم افزایی تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی، مراکز نیکوکاری، سمن‌ها، خیریه‌ها، حاجیان بیت الله الحرام سال‌های گذشته و سال جاری، خیرین، نیکوکاران و حامیان ایتام به صورت گسترده به مرحله اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) با همکاری مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها، اقدام به جذب و جمع آوری نذورات مردم و خیرین هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان کرده است که در اسرع وقت میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع گوشت بین نیازمندان

وی در خصوص توزیع نذورات جمع آوری شده اعلام کرد: نذورات جمع آوری شده چه به صورت نقدی و چه غیر نقدی (گوشت قربانی) بلافاصله در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

روشن خاطر نشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا نذورات مردمی جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از همه مردم و خیرین عزیز هم استانی در جهت مشارکت فعال در پویش سال جاری و کمک هرچه بیشتر به معیشت نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد، دعوت به عمل آورد.

نظر شما