شناسهٔ خبر: 67227941 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارقان زورگیر در دام پلیس مرند

فرمانده انتظامی مرند گفت: ۲ نفر از اعضای باند سارقان زورگیر و متجاوز به عنف در این شهرستان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ  اسدیان گفت: سارقان زورگیر از یکی از شهروندان در حوزه کلانتری ۱۵ کشکسرای مرند با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت پنج هزار و ۸۰۰ دلار وجه نقد و مصدوم کردن مالباخته کرده بودند.

 وی اظهار کرد: سارقان مالبالخته را سوار خودرو و در یکی از شهر‌های استان همجوار رها کرده و متواری شده بودند که با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مرند گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی با تعقیب و مراقبت و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی هویت و محل اختفای متهمان در یکی از شهر‌های استان همجوار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ اسدیان ادامه داد: اموال مسروقه مکشوفه با هماهنگی قضایی به مالباخته تحویل داده شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس همواره برای تامین امنیت و ایجاد آرامش در کنار شهروندان است و هرگونه ناهنجاری و عبور از خط قرمز پلیس را با قاطعیت پاسخ می‌دهد از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما