شناسهٔ خبر: 67226380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی با محوریت اقتصادی

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌دلیل شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم یک‌سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و این درحالی است که برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها کماکان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

طبق جدول زمانبندی برگزاری انتخابات ثبت‌نام از داوطلبان از دهم خرداد آغاز و تا چهاردهم ماه جاری انجام شد.

پس از اتمام فرآیند بررسی صلاحیت‌ها روز گذشته سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که صلاحیت مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف از طرف شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شده است.

در ادامه اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره انتخابات پیش‌رو را مرور خواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی: سرنوشت بشیر بی آزار را تا آزادی ایشان پیگیری خواهم کرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۰

قاضی زاده هاشمی در صفحه توئیتر خود نوشت: همه ما یک خانواده هستیم و سرنوشت هر عضوی با تابعیت ایرانی برایمان مهم است.

وی افزود: دولت شهیدجمهور با بازگرداندن آقایان اسدی و نوری ثابت کرد می‌توان با یک دولت مقتدر پشتیبان ایران و ایرانی در هر نقطه جهان بود.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: سرنوشت بشیر بی آزار را از طریق وزارت خارجه تا آزادی ایشان پیگیری خواهم کرد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

متن و حاشیه اولین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۴

بمنظور اطلاع از متن و حاشیه اولین مناظره میان شش نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کلیک کنید 

 

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 ترتیب صندلی نامزد‌ها در مناظره اول انتخاباتی بر اساس قرعه‌کشی مشخص شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۶

صندلی شماره ۱: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
صندلی شماره ۲: محمدباقر قالیباف
صندلی شماره ۳: مسعود پزشکیان
صندلی شماره ۴: سعید جلیلی
صندلی شماره ۵: علیرضا زاکانی
صندلی شماره ۶: مصطفی پورمحمدی

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418689" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418689?width=400&height=300"></script></div>
رئیس رسانه ملی: از ۵ مناظره، ۳ مناظره اقتصادی است
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۲
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418682" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418682?width=400&height=300"></script></div>
ورود علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در اولین مناظره تلویزیونی به سازمان صداوسیما
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۶
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418679" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418679?width=400&height=300"></script></div>
سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۴
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418678" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418678?width=400&height=300"></script></div>
ورود محمدباقر قالیباف، نامزدانتخابات ریاست‌جمهوری به سازمان صداوسیما برای حضور در مناظره اول
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۵
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418675" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418675?width=400&height=300"></script></div>
ورود سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزدانتخابات ریاست‌جمهوری برای حضور در مناظره اول به سازمان صداوسیما
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۵
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418676" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418676?width=400&height=300"></script></div>
مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برای حضور در مناظره اول وارد سازمان صداوسیما شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۴
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418674" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418674?width=400&height=300"></script></div>
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برای حضور در مناظره اول وارد سازمان صداوسیما شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۳
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418673" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418673?width=400&height=300"></script></div>
واکنش منصوری به موج تازه شایعه‌سازی با ادعای انصراف جلیلی: با خبرسازی، کاهش اقبال مردمی جبران نمی‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۴

محسن منصوری، رئیس ستاد سعید جلیلی نسبت به خبرسازی رسانه‌ای و توزیع آن در کانال‌های تلگرامی علیه سعید جلیلی واکنش نشان داد و نوشت: قصد عقب نشینی نداریم؛ به خبرسازی‌های کذب درباره گزاره مجعول «کاندیدای بهتر از جلیلی» توجه نکنید.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

جزئیات اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری 
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۷

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در تشریح جزئیات اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در بررسی عملکرد دوره‌های قبلی و مناظرات گذشته آسیب‌شناسی شد، نقش مجری و سازمان بود که در ادوار قبلی کاملا منفعل بودند.

وی افزود: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با بیان اینکه قبلا فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند. اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود را افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است، گفت: در مناظره‌های جدید، به‌جای مجری، نخبگان سوال طرح می‌کنند.

وی اظهار کرد: هر نامزد در ۳ بازه زمانی ۸ دقیقه‌ای می‌تواند به سوالات پاسخ دهد و سرانجام در یک فرصت ۶ دقیقه‌ای به جمع‌بندی اظهارات خود و حتی پاسخ به انتقادات یا ارائه دفاعیاتش خواهد پرداخت.

دیدار نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۶

آیت‌الله موحدی کرمانی در دیدار نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی شهید آیت‌الله رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

چرا مخبر سرپرست ریاست جمهوری در انتخابات ثبت‌نام نکرد؟
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۴

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر. به هر حال آقای مخبر به این جمع‌بندی نرسیدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند. 

آقای مخبر بر این نکته نیز توجه داشتند که اگر وارد رقابت انتخاباتی شود، شاید نتواند در این مدت و تا زمان استقرار رئیس‌جمهور جدید مسئولیت امور دولت را به نحو احسن انجام دهند و ورود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418639" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418639?width=400&height=300"></script></div>
رئیس ستاد سعید جلیلی: قصد عقب نشینی از انتخابات نداریم
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۶

محسن منصوری «رئیس ستاد سعید جلیلی»:

رقابت ما با دیگر کاندید‌ها کامل اعتقادی است و با هیچکس در این مورد شوخی و مماشات نداریم و هیچ قصد عقب نشینی از انتخابات نداریم. انصراف در کار نیست مگر آنکه آن لحظه که احساس کنیم که کاندیدایی بهتر از آقای جلیلی وجود دارد!

نمی‌شود یکی در خلوتش طور دیگر زندگی کند و در جامعه طور دیگر عمل کند و ادعای انقلابی بودن بکند.

در تله اخلاقی گرفتار نشوید؛ بچه‌های ما نباید در این بداخلاقی‌ها و بی‌حرمتی شرکت کنند. اگر کسی هم انجام داد بچه‌های ما تذکر بدهند. الان می‌گویم هرکسی از این بداخلاقی‌ها، لجن پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها بکند، از ما نیست؛ از او برائت میجوئیم

نشست خبری علیرضا زاکانی در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۷

نشست خبری علیرضا زاکانی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

این نشست خبری روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری تسنیم برگزار خواهد شد و حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در این نشست آزاد است.

«الهام فخاری» سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴

علی تاجرنیا، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان عصر امروز (دوشنبه) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از سانحه‌ای که برای رئیس جمهور فقید اتفاق افتاد، بر اساس قانون اساسی طبیعتاً باید انتخابات در دوره چهاردهم یک سال زودتر برگزار شود. انتخابات به فاصله حدود سه ماه و نیم بعد از اتفاقات مجلس شکل گرفته است.

وی افزود: بنابراین در روزهای آینده که فرصت بسیار کمی داریم بایستی به تبیین چرایی ورود اصلاح طلبان به بحث انتخابات بپردازیم. بعد از تبیین نیازمند تبلیغ هستیم و بعد از تبلیغ در فرصت کم باقی مانده نیازمند تهییج برای حضور وسیع در انتخابات هستیم.

تاجرنیا در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور محمدجواد ظریف در برنامه میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان، گفت: امیدواریم که این امکان فراهم شود. ظریف در یک سفر استانی و در یک رویداد ملی در تهران ان‌شاءالله پزشکیان را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: در روزهای آینده این نشست‌ها برگزار خواهد شد و این‌ها فرصت‌هایی است که تفاوت نامزد مدنظر خود را با پنج کاندیدای دیگر تبیین و روشن کنیم و به فضای انتخاباتی کمک کنیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان گفت: اجتماع بزرگ معلمان تهران در کانون پرورش فکری کودکان فردا برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه در برج میلاد نشست فرهنگی است و از نشست‌های خبری برای گفتگو استفاده می‌کنیم./مهر

رئیس ستاد انتخابات تهران پورمحمدی منصوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۷

شهاب‌الدین صدر، رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت حجت‌الاسلام پورمحمدی حسن بیادی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات این نامزد در تهران بزرگ منصوب کرد.

بیادی مدرس دانشگاه و دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی است که عضویت در دوره‌های دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه دارد.

عدالت تاوان دارد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۹

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار توئیتی نوشت: «حفظ موضع‌ انقلابی و عدالت‌خواهی، سابقه‌ای پاک و عاری از فساد می‌خواهد. هرچه ‎حواشی‌ فرد بیش‌تر باشد، دولت و ملت بیش‌تر گرفتار سنگلاخ‌های این مسیرِ دشوار خواهد شد».

 

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

پخش نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۰

نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب ساعت ۲۰  از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه ورود نامزدها را پخش می‌کند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418586" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418586?width=400&height=300"></script></div>
خطیب نماز عید قربان: مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌ها آزمونی برای آنهاست
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری خطیب نماز عید قربان در تهران:

از دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دست اندرکاران که بحمدالله به شکلی مناسب و سروقت این کار تا اینجا پیش برده اند تشکر می‌کنیم، الان مسیر تبلیغات در حال طی شدن است و به تدریج شور انتخاباتی در جامعه بیشتر و بیشتر می‌شود، به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه حضور ملت در تشییع شهدای خدمت با حضور در انتخابات تکمیل می‌شود.

حضور جدی، قوی و مشارکت حداکثری در انتخابات اتفاق بسیار بزرگی است. این مسئله اول و اصلی است و همیشه رهبر معظم انقلاب در همه انتخابات‌ها مخصوصاً در این انتخابات بر آن تاکید داشتند.

 رئیس جمهور آینده که البته باید به مختصات شخصیت رئیس جمهور شهید ما نزدیک باشد یعنی از نظر فکری، ذکری و توسلی قوی باشد هم از نظر عزم و اراده، قدرت تصمیم گیری، روحیه و نشاط، تدبیر، اجرا، و جسمی هم قوی باشد، آقای رئیسی از همه این جهات قوی و بعد امین بود، ما رئیس جمهور قوی امین می‌خواهیم، اهل تقوا و رعایت احکام الهی باشد، به امامش متعهد باشد و در هماهنگی کامل با امام مسلمین، در رعایت حقوق جامعه و حقوق مسلمین امین باشد، امانت دار بودن در کنار قوی بودن بسیار مهم است، از میان نامزد‌ها با رای بالا هم انتخاب شود.

مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌ها آزمونی است برای نامزد‌ها که ایام تبلیغات چه می‌کنند، مخصوصا از امروز و فردا که مناظره‌ها جدی‌تر می‌شود، برای هوادارانشان آزمون است برای عموم مردم ما هم البته، و توصیه ویژه رهبری که نیاز جدی جامعه ماست رعایت اخلاق و انصاف، ادب در این کار است.

مناظره‌های انتخاباتی متفاوت‌تر از قبل برگزار می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۳

محمد صالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

 فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند و سخنانشان منعقد نمی‌شد.

این موضوع آسیب‌شناسی شد و اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است.

ما رئیس جمهور می‌خواهیم انتخاب کنیم و این افراد رجل سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن دارند. نامزد‌ها کنارهم می‌نشینند و شان هر نامزد حفظ می‌شود. 

سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به بعبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

ریحانه اخلاقی معاون امور بانوان ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۷

محمدرضا میرشمسی رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی طی حکمی ریحانه اخلاقی را به سمت معاونت امور بانوان ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی منصوب کرد.

میزگرد و گفت‌وگو نامزدها در هفتمین روز تبلیغات
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۸

رسانه ملی در هفتمین روز از برنامه‌های تبلیغاتی چهار برنامه گفت‌وگو محور از جمله سه میزگرد تخصصی و یک گفت‌وگوی ویژه خبری داشت.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418474" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418474?width=400&height=300"></script></div>
اصل اول در بازار سرمایه شفافیت است
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۱

علیرضا زاکانی در صفحه خود در ایکس نوشت: اصل اول در بازار سرمایه شفافیت است. اول از همه، دولت باید در تصمیمات و اقدامات خود در بازار سرمایه شفاف باشد. تصمیمات نباید پشت درهای بسته گرفته شود و فعالان و سهامداران از آن بی اطلاع باشند.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

در صورت تخلف انتخاباتی در مناظره‌ها کمیسیون ورود می‌کند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۶

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظره‌ها گفت: در صورت تخلف انتخاباتی در مناظره ها، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ورود می‌کند.

ضرورت شناسایی اطلاعات زمین و کشت برای رشد تولیدات کشاورزی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۲

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته میزبان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع، «پرسش جمهور» بود.

پزشکیان: کشاورزان ما گروه زحمتکشی هستند واقعا و اصولا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌هایی که در استان‌ها وجود دارند اگر اطلاعات زمین و کشت را داشته باشند و اگر بتوانند بازار را شناسایی بکنند چه بازار داخلی و چه بازار خارجی، در نتیجه هم می‌توانند برای کشاورزان اطلاعات درستی بدهند که چه بکارند، اصولا باید آموزش بدهند که چطور بکارند با کیفیت بالا بکارند، کمک کنند به این عزیزان که آن چیزی را که می‌کارند بدون واسطه بتواند به بازار‌هایی که قبلا تخمین زده شده و وجود دارد ارسال بشود، چه در داخل، چه در خارج و الان، چون من خودم در آذربایجان غربی یک زمینی داریم و آنجا کشاورزی می‌کنند بچه‌ها. 

انتصاب «محبی نظر» به عنوان رئیس کمیته انرژی ستادهای مردمی قالیباف
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۰

طی حکمی از سوی «حمزه صفربیگی» دبیر ستادهای مردمی قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، «محمدصادق محبی نظر» به عنوان رئیس کمیته انرژی ستادهای مردمی قالیباف منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در این حکم بر بکارگیری همه ظرفیت‌های مردمی و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و انتخاب اصلح و نقش آفرینی در حماسه‌ای دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید شده است.

هماهنگی کامل با ستاد مرکزی و همچنین شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان‌ها از دیگر مفاد این حکم است.

محبی نظر، رئیس کمیسیون انرژی مجمع نظام مسائل کشور، مدیرعامل و نایب رئیس سابق هیئت مدیره شرکت گاز استان همدان را در کارنامه خود دارد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

۳ چهره سیاسی به ستاد سعید جلیلی پیوستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۱

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در احکامی جدید، چهره‌های سیاسی را به ترکیب تیم انتخاباتی این کاندیدا اضافه کرد.

بر اساس احکام صادره، علی خضریان به عنوان مشاور رئیس ستاد معرفی شده است. خضریان نماینده فعلی مردم تهران در مجلس و سخنگوی پیشین کمیسیون اصل نودم است.

سید جلیل میرمحمدی نیز به عنوان رئیس کمیته سلامت این ستاد معرفی شد.

میرمحمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد و دو دوره نمایندگی مردم تفت و میبد را در کارنامه دارد.

همچنین فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و رئیس سابق کمیسیون انرژی در مجلس یازدهم به عنوان رئیس کمیته انرژی این ستاد به عموم مردم معرفی شده است.

 

حجت‌الاسلام علی‌اصغر شکروی کاشانی قائم‌مقام کمیته طلاب و روحانیون ستاد جلیلی شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۰

طی حکمی از سوی محسن منصوری، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شکروی کاشانی، قائم‌مقام کمیته طلاب و روحانیون ستاد جلیلی شد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

پخش مناظره‌ها از امروز
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۴

نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

دیگر مناظره‌ها ۳۱ خرداد, یک تیر و ۴ تیر  از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می‌شود. 

مناظره پنجم، سه‌شنبه (۵ تیر) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد. 

این ۵ مناظره از شبکه‌ یک سیما پخش می‌شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند. 

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۲

۶ نامزد انتخابات امروز در رسانه ملی برنامه دیگری ندارند.

مناظره امشب از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418294" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418294?width=400&height=300"></script></div>
سعید جلیلی: دولت سایه یک گفتمان است
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۵

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی میز اقتصاد از شبکه یک به بیان دیدگاه‌های اقتصادی خود پرداخت و به سوالات کارشناسان برنامه پاسخ داد.

در این چند روز به ویژه این دولت سایه که سوال می‌شود، چیست. اینکه فرمودید دولت سایه من گفتم که این دکان و دستگاه نیست این حزب یا تشکیلات نیست یک گفتمان است. به چه معنا به این معنا که ما معتقدیم هر کسی که دل در گرو کشور و انقلاب و مردم دارد باید در حد وسع خودش سایه به سایه تحولات کشور را دنبال کند و سعی کند بر آن تاثیر بگذارد، در حد وسعی که دارد. اگر یک کاری خوب است کمک کند و تقویت کند، پیش برود. اگر یه کاری ناقص است تکمیلش کند اگر یک کاری خطا است آن را تصحیح کند این اصل آن بحث.

لذا من خیلی دانشگاه‌ها به ویژه در همین دو سه سال اخیر که رفته‌ام از من سوال شده که آقا چطوری به این دولت سایه ما وصل بشویم که این یک گفتمان است من باورم این است و بار‌ها گفته‌ام در دولت خودم هم اگر شکل بگیرد این را بیان خواهم کرد که هر دانشگاه باید یک دولت سایه باشد و این امکان را دارند.

به نظر من اتفاقاً آن بحثی را که من گفتم برای دانشگاه نقش تعیین می‌کنیم یکی همین است، اما اینکه فرمودید این در دولت آقای رئیسی هم بود بله، من معتقدم این فرق نمی‌کند هر دولتی که منتخب مردم واقع می‌شود چه رقیب شما باشد چه رفیق شما باشد دیگر آن محترم است و باید شما آن را تقویتش کنید.

تقویت و کمک به دولت چیست اینکه کار‌های خوبش را پشتیبانی کنید اگر جایی می‌بینید دارد خطا می‌رود بیان کنید که این را تصحیح کن اینجا خطا است اگر جایی ناقص است این را کمک کنیم که تکمیل شود ما این را در دولت آقای روحانی که ش

جدول زمان‌بندی برنامه‌های تلویزیونی و زمان مناظره‌های نامزدها
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۸

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ اولین مناظره نامزدها امروز برگزار می‌شود

انتهای پیام/

قاضی زاده هاشمی در صفحه توئیتر خود نوشت: همه ما یک خانواده هستیم و سرنوشت هر عضوی با تابعیت ایرانی برایمان مهم است.

وی افزود: دولت شهیدجمهور با بازگرداندن آقایان اسدی و نوری ثابت کرد می‌توان با یک دولت مقتدر پشتیبان ایران و ایرانی در هر نقطه جهان بود.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: سرنوشت بشیر بی آزار را از طریق وزارت خارجه تا آزادی ایشان پیگیری خواهم کرد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

بمنظور اطلاع از متن و حاشیه اولین مناظره میان شش نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کلیک کنید 

 

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

صندلی شماره ۱: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
صندلی شماره ۲: محمدباقر قالیباف
صندلی شماره ۳: مسعود پزشکیان
صندلی شماره ۴: سعید جلیلی
صندلی شماره ۵: علیرضا زاکانی
صندلی شماره ۶: مصطفی پورمحمدی

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418689" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418689?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418682" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418682?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418679" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418679?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418678" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418678?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418675" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418675?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418676" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418676?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418674" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418674?width=400&height=300"></script></div>
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418673" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418673?width=400&height=300"></script></div>

محسن منصوری، رئیس ستاد سعید جلیلی نسبت به خبرسازی رسانه‌ای و توزیع آن در کانال‌های تلگرامی علیه سعید جلیلی واکنش نشان داد و نوشت: قصد عقب نشینی نداریم؛ به خبرسازی‌های کذب درباره گزاره مجعول «کاندیدای بهتر از جلیلی» توجه نکنید.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در تشریح جزئیات اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در بررسی عملکرد دوره‌های قبلی و مناظرات گذشته آسیب‌شناسی شد، نقش مجری و سازمان بود که در ادوار قبلی کاملا منفعل بودند.

وی افزود: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با بیان اینکه قبلا فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند. اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود را افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است، گفت: در مناظره‌های جدید، به‌جای مجری، نخبگان سوال طرح می‌کنند.

وی اظهار کرد: هر نامزد در ۳ بازه زمانی ۸ دقیقه‌ای می‌تواند به سوالات پاسخ دهد و سرانجام در یک فرصت ۶ دقیقه‌ای به جمع‌بندی اظهارات خود و حتی پاسخ به انتقادات یا ارائه دفاعیاتش خواهد پرداخت.

آیت‌الله موحدی کرمانی در دیدار نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی شهید آیت‌الله رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر. به هر حال آقای مخبر به این جمع‌بندی نرسیدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند. 

آقای مخبر بر این نکته نیز توجه داشتند که اگر وارد رقابت انتخاباتی شود، شاید نتواند در این مدت و تا زمان استقرار رئیس‌جمهور جدید مسئولیت امور دولت را به نحو احسن انجام دهند و ورود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418639" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418639?width=400&height=300"></script></div>

محسن منصوری «رئیس ستاد سعید جلیلی»:

رقابت ما با دیگر کاندید‌ها کامل اعتقادی است و با هیچکس در این مورد شوخی و مماشات نداریم و هیچ قصد عقب نشینی از انتخابات نداریم. انصراف در کار نیست مگر آنکه آن لحظه که احساس کنیم که کاندیدایی بهتر از آقای جلیلی وجود دارد!

نمی‌شود یکی در خلوتش طور دیگر زندگی کند و در جامعه طور دیگر عمل کند و ادعای انقلابی بودن بکند.

در تله اخلاقی گرفتار نشوید؛ بچه‌های ما نباید در این بداخلاقی‌ها و بی‌حرمتی شرکت کنند. اگر کسی هم انجام داد بچه‌های ما تذکر بدهند. الان می‌گویم هرکسی از این بداخلاقی‌ها، لجن پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها بکند، از ما نیست؛ از او برائت میجوئیم

نشست خبری علیرضا زاکانی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

این نشست خبری روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری تسنیم برگزار خواهد شد و حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در این نشست آزاد است.

علی تاجرنیا، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان عصر امروز (دوشنبه) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از سانحه‌ای که برای رئیس جمهور فقید اتفاق افتاد، بر اساس قانون اساسی طبیعتاً باید انتخابات در دوره چهاردهم یک سال زودتر برگزار شود. انتخابات به فاصله حدود سه ماه و نیم بعد از اتفاقات مجلس شکل گرفته است.

وی افزود: بنابراین در روزهای آینده که فرصت بسیار کمی داریم بایستی به تبیین چرایی ورود اصلاح طلبان به بحث انتخابات بپردازیم. بعد از تبیین نیازمند تبلیغ هستیم و بعد از تبلیغ در فرصت کم باقی مانده نیازمند تهییج برای حضور وسیع در انتخابات هستیم.

تاجرنیا در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور محمدجواد ظریف در برنامه میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان، گفت: امیدواریم که این امکان فراهم شود. ظریف در یک سفر استانی و در یک رویداد ملی در تهران ان‌شاءالله پزشکیان را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: در روزهای آینده این نشست‌ها برگزار خواهد شد و این‌ها فرصت‌هایی است که تفاوت نامزد مدنظر خود را با پنج کاندیدای دیگر تبیین و روشن کنیم و به فضای انتخاباتی کمک کنیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان گفت: اجتماع بزرگ معلمان تهران در کانون پرورش فکری کودکان فردا برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه در برج میلاد نشست فرهنگی است و از نشست‌های خبری برای گفتگو استفاده می‌کنیم./مهر

شهاب‌الدین صدر، رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت حجت‌الاسلام پورمحمدی حسن بیادی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات این نامزد در تهران بزرگ منصوب کرد.

بیادی مدرس دانشگاه و دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی است که عضویت در دوره‌های دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه دارد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار توئیتی نوشت: «حفظ موضع‌ انقلابی و عدالت‌خواهی، سابقه‌ای پاک و عاری از فساد می‌خواهد. هرچه ‎حواشی‌ فرد بیش‌تر باشد، دولت و ملت بیش‌تر گرفتار سنگلاخ‌های این مسیرِ دشوار خواهد شد».

 

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب ساعت ۲۰  از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه ورود نامزدها را پخش می‌کند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418586" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418586?width=400&height=300"></script></div>

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری خطیب نماز عید قربان در تهران:

از دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دست اندرکاران که بحمدالله به شکلی مناسب و سروقت این کار تا اینجا پیش برده اند تشکر می‌کنیم، الان مسیر تبلیغات در حال طی شدن است و به تدریج شور انتخاباتی در جامعه بیشتر و بیشتر می‌شود، به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه حضور ملت در تشییع شهدای خدمت با حضور در انتخابات تکمیل می‌شود.

حضور جدی، قوی و مشارکت حداکثری در انتخابات اتفاق بسیار بزرگی است. این مسئله اول و اصلی است و همیشه رهبر معظم انقلاب در همه انتخابات‌ها مخصوصاً در این انتخابات بر آن تاکید داشتند.

 رئیس جمهور آینده که البته باید به مختصات شخصیت رئیس جمهور شهید ما نزدیک باشد یعنی از نظر فکری، ذکری و توسلی قوی باشد هم از نظر عزم و اراده، قدرت تصمیم گیری، روحیه و نشاط، تدبیر، اجرا، و جسمی هم قوی باشد، آقای رئیسی از همه این جهات قوی و بعد امین بود، ما رئیس جمهور قوی امین می‌خواهیم، اهل تقوا و رعایت احکام الهی باشد، به امامش متعهد باشد و در هماهنگی کامل با امام مسلمین، در رعایت حقوق جامعه و حقوق مسلمین امین باشد، امانت دار بودن در کنار قوی بودن بسیار مهم است، از میان نامزد‌ها با رای بالا هم انتخاب شود.

مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌ها آزمونی است برای نامزد‌ها که ایام تبلیغات چه می‌کنند، مخصوصا از امروز و فردا که مناظره‌ها جدی‌تر می‌شود، برای هوادارانشان آزمون است برای عموم مردم ما هم البته، و توصیه ویژه رهبری که نیاز جدی جامعه ماست رعایت اخلاق و انصاف، ادب در این کار است.

محمد صالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

 فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند و سخنانشان منعقد نمی‌شد.

این موضوع آسیب‌شناسی شد و اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است.

ما رئیس جمهور می‌خواهیم انتخاب کنیم و این افراد رجل سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن دارند. نامزد‌ها کنارهم می‌نشینند و شان هر نامزد حفظ می‌شود. 

سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به بعبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

محمدرضا میرشمسی رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی طی حکمی ریحانه اخلاقی را به سمت معاونت امور بانوان ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی منصوب کرد.

رسانه ملی در هفتمین روز از برنامه‌های تبلیغاتی چهار برنامه گفت‌وگو محور از جمله سه میزگرد تخصصی و یک گفت‌وگوی ویژه خبری داشت.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418474" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418474?width=400&height=300"></script></div>

علیرضا زاکانی در صفحه خود در ایکس نوشت: اصل اول در بازار سرمایه شفافیت است. اول از همه، دولت باید در تصمیمات و اقدامات خود در بازار سرمایه شفاف باشد. تصمیمات نباید پشت درهای بسته گرفته شود و فعالان و سهامداران از آن بی اطلاع باشند.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظره‌ها گفت: در صورت تخلف انتخاباتی در مناظره ها، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ورود می‌کند.

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته میزبان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع، «پرسش جمهور» بود.

پزشکیان: کشاورزان ما گروه زحمتکشی هستند واقعا و اصولا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌هایی که در استان‌ها وجود دارند اگر اطلاعات زمین و کشت را داشته باشند و اگر بتوانند بازار را شناسایی بکنند چه بازار داخلی و چه بازار خارجی، در نتیجه هم می‌توانند برای کشاورزان اطلاعات درستی بدهند که چه بکارند، اصولا باید آموزش بدهند که چطور بکارند با کیفیت بالا بکارند، کمک کنند به این عزیزان که آن چیزی را که می‌کارند بدون واسطه بتواند به بازار‌هایی که قبلا تخمین زده شده و وجود دارد ارسال بشود، چه در داخل، چه در خارج و الان، چون من خودم در آذربایجان غربی یک زمینی داریم و آنجا کشاورزی می‌کنند بچه‌ها. 

طی حکمی از سوی «حمزه صفربیگی» دبیر ستادهای مردمی قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، «محمدصادق محبی نظر» به عنوان رئیس کمیته انرژی ستادهای مردمی قالیباف منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در این حکم بر بکارگیری همه ظرفیت‌های مردمی و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و انتخاب اصلح و نقش آفرینی در حماسه‌ای دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید شده است.

هماهنگی کامل با ستاد مرکزی و همچنین شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان‌ها از دیگر مفاد این حکم است.

محبی نظر، رئیس کمیسیون انرژی مجمع نظام مسائل کشور، مدیرعامل و نایب رئیس سابق هیئت مدیره شرکت گاز استان همدان را در کارنامه خود دارد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در احکامی جدید، چهره‌های سیاسی را به ترکیب تیم انتخاباتی این کاندیدا اضافه کرد.

بر اساس احکام صادره، علی خضریان به عنوان مشاور رئیس ستاد معرفی شده است. خضریان نماینده فعلی مردم تهران در مجلس و سخنگوی پیشین کمیسیون اصل نودم است.

سید جلیل میرمحمدی نیز به عنوان رئیس کمیته سلامت این ستاد معرفی شد.

میرمحمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد و دو دوره نمایندگی مردم تفت و میبد را در کارنامه دارد.

همچنین فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و رئیس سابق کمیسیون انرژی در مجلس یازدهم به عنوان رئیس کمیته انرژی این ستاد به عموم مردم معرفی شده است.

 

طی حکمی از سوی محسن منصوری، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شکروی کاشانی، قائم‌مقام کمیته طلاب و روحانیون ستاد جلیلی شد.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

دیگر مناظره‌ها ۳۱ خرداد, یک تیر و ۴ تیر  از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می‌شود. 

مناظره پنجم، سه‌شنبه (۵ تیر) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد. 

این ۵ مناظره از شبکه‌ یک سیما پخش می‌شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند. 

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ نخستین مناظره انتخاباتی امروز با موضوع مسائل اقتصادی برگزار می‌شود

 

۶ نامزد انتخابات امروز در رسانه ملی برنامه دیگری ندارند.

مناظره امشب از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_418294" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4778436/418294?width=400&height=300"></script></div>

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی میز اقتصاد از شبکه یک به بیان دیدگاه‌های اقتصادی خود پرداخت و به سوالات کارشناسان برنامه پاسخ داد.

در این چند روز به ویژه این دولت سایه که سوال می‌شود، چیست. اینکه فرمودید دولت سایه من گفتم که این دکان و دستگاه نیست این حزب یا تشکیلات نیست یک گفتمان است. به چه معنا به این معنا که ما معتقدیم هر کسی که دل در گرو کشور و انقلاب و مردم دارد باید در حد وسع خودش سایه به سایه تحولات کشور را دنبال کند و سعی کند بر آن تاثیر بگذارد، در حد وسعی که دارد. اگر یک کاری خوب است کمک کند و تقویت کند، پیش برود. اگر یه کاری ناقص است تکمیلش کند اگر یک کاری خطا است آن را تصحیح کند این اصل آن بحث.

لذا من خیلی دانشگاه‌ها به ویژه در همین دو سه سال اخیر که رفته‌ام از من سوال شده که آقا چطوری به این دولت سایه ما وصل بشویم که این یک گفتمان است من باورم این است و بار‌ها گفته‌ام در دولت خودم هم اگر شکل بگیرد این را بیان خواهم کرد که هر دانشگاه باید یک دولت سایه باشد و این امکان را دارند.

به نظر من اتفاقاً آن بحثی را که من گفتم برای دانشگاه نقش تعیین می‌کنیم یکی همین است، اما اینکه فرمودید این در دولت آقای رئیسی هم بود بله، من معتقدم این فرق نمی‌کند هر دولتی که منتخب مردم واقع می‌شود چه رقیب شما باشد چه رفیق شما باشد دیگر آن محترم است و باید شما آن را تقویتش کنید.

تقویت و کمک به دولت چیست اینکه کار‌های خوبش را پشتیبانی کنید اگر جایی می‌بینید دارد خطا می‌رود بیان کنید که این را تصحیح کن اینجا خطا است اگر جایی ناقص است این را کمک کنیم که تکمیل شود ما این را در دولت آقای روحانی که ش

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ اولین مناظره نامزدها امروز برگزار می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما