شناسهٔ خبر: 67226093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه: فرایند گزینش نیازمند اصلاح است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر تحول در ساختار تشکیلات هسته گزینش در احراز صلاحیت سرمایه‌های انسانی، گفت: روش‌های گزینش با توجه به بستر پیشرفته‌ترین امکانات روز، نیازمند اصلاح و به روزرسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمد طیب صحرایی در دیدار با تیم بازرسی هیات مرکزی گزینش وزارت کشور بر اهمیت، جایگاه، حساسیت‌ های کارهای گزینشی و اینکه از هسته گزینش حمایت بیشتری شود تاکید کرد.

وی ضمن تاکید برکیفیت بخشی به فعالیت های هسته گزینش، برتامین نیروی انسانی واجدشرایط و تجهیزات ضروری هسته باتوجه به ظرفیت های موجود، تاکید کرد.

در ادامه مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه نیز ضمن عرض خیر مقدم به تیم بازرسی گفت: این تیم پنج نفره، ۲مأموریت مستقل داشت.

جهانبخش زنگنه تبار افزود: تیم هیات مرکزی بازرسی دوره‌ای سالانه از وضعیت کمی و کیفی هسته گزینش و نیز آرای صادره توسط اعضای هسته به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان را به عمل آوردند و سه نفر از اعضای تیم، از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور هستند که به منظور بررسی آخرین وضعیت مستخدمین پیمانی سال ۱۳۹۹ استانداری و فرمانداری‌ها، جهت صدور احکام استخدام قطعی آنها، به استان عزیمت کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه: فرایند گزینش نیازمند بروزرسانی است

زنگنه تبار ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار و معاون توسعه مدیریت استانداری به خاطر تأمین بخشی از نیرو و تجهیزات مورد نیاز هسته گزینش استانداری گفت: تا رسیدن به وضع مطلوب هنوز فاصله داریم و کم کاری برخی از واحدهای ستادی استانداری در این خصوص، کاملاً محسوس است که گزینش را در انجام وظایف ذاتی با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مدیران، گزینش‌ها را برای خود فوز عظیم بدانند؛ ایشان در مورد هیچ رکنی از ارکان اداری در کشور، چنین تأکیدی نداشته‌اند و این نشان از اهمیت و جایگاه گزینش در نظام جمهوری اسلامی و نقش آن در سلامت سیستم و نیروی انسانی و مدیریت، در تمام سطوح در کشور است و ما همه مأمور هستیم که گزینش‌ها را به جایگاهی که شایسته نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است برسانیم.

نظر شما