شناسهٔ خبر: 67226048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان: مناظره‌های انتخاباتی با رعایت حدود الهی باشد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مردم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به‌عنوان نخبه‌های کشور می‌شناسند بنابراین مناظره آنها باید با رعایت حدود الهی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) کاشان اقامه شد افزود: شور و نشاط و گفت و گوی داغ در مناظره ها خوب است اما نباید به دلسرد شدن مردم منجر شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به نامزدهای ریاست جمهوری توصیه کردند حدود الهی را رعایت کنند چراکه مردم از آنها الگو می‌گیرند، از نامزدها و هواداران آنها تقاضا می‌کنم کاری نکنید که بدخواهان نظام اسلامی از آن سوءاستفاده کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به سالگرد شهادت شهید چمران، گفت: ساواک و سی آی ای درباره این شهید گفتند که چمران فردی دانشمند و متدین و زندگی او بدون تجمل بود، ساواک هم در گزارشی اعلام کرد که یکی از دلایل مخالفت چمران با محمدرضا پهلوی، حمایت شاه از رژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان باید به دولت‌ها فشار بیاورند که روابط اقتصادی خود با رژیم غاصب صهیونیستی را قطع کنند.

امام جمعه کاشان گفت: بر اساس آیه ۳۷ سوره حج، گوشت و خون قربانی‌ها نزد خدا به درجه قبول نمی‌رسد بلکه این تقوای شماست که به پیشگاه قبول او خواهد رسید.

نماز عید سعید قربان صبح روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) کاشان اقامه شد.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما