شناسهٔ خبر: 67379416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آماده باش برای تامین برق حوزه‌های انتخاباتی خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: زیر ساخت های شبکه برق استان برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات توسط این شرکت فراهم شده است و ۱۲۰ کارشناس در این زمینه همکاری می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسن چاهی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی پیک بار برق مدیران و بهره برداری و ایمنی استان اظهار کرد: با توجه به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری، همه نیروهای فنی باید خود را برای تامین برق پایدار حوزه های انتخابیه آماده کنند.

وی گفت: از آن جایی که پایداری برق در زمان برگزاری انتخابات برای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان بسیار حائز اهمیت است، در همین راستا نیروهای فنی و زبده به همراه گروه های اجرایی این شرکت با همه تجهیزات برای نظارت بر شبکه برق استان در آماده باش کامل خواهند بود.

به گزارش ایرنا، ۹۲۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی پیش بینی شده است و مردم آماده حضور حماسی برای انتخاب رییس جمهور نهم هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

نظر شما