شناسهٔ خبر: 67223801 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

رسانه‌های صهیونیستی: ۵۲۰۰ هکتار از الجلیل و جولان به آتش کشیده شده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز حملات حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی تاکنون ۵۲۰۰ هکتار از الجلیل و جولان اشغالی به آتش کشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی گوشه دیگری از خسارات رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را آشکار کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز جنگ، در پی حملات حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی ۵۲۰۰ هکتار از الجلیل و جولان اشغالی در آتش سوخته است.

این رسانه‌ها تاکید کردند که گذر از این حجم از خسارات ناشی از جنگ در الجلیل و جولان اشغالی سال‌ها به طول خواهد انجامید.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشرفت و توسعه حزب‌الله لبنان را بیش‌تر از رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند.

بنا بر گزارش این رسانه‌ها، حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در مرز‌های این کشور و فلسطین اشغالی، نزدیک به ۶ هزار موشک و پهپاد را به سوی الجلیل اشغالی شلیک کرده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در این مناطق به شهر ارواح مبدل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به دستاورد‌های حزب‌الله لبنان در جنگ کنونی با این رژیم اذعان کردند: سامانه پدافند هوایی حزب‌الله موفق شد پهپاد‌های ارتش را رهگیری و منهدم کند؛ موضوعی که نگران‌کننده و ناامیدکننده است.

کمی پیش‌تر نیز «اشر کوهن» مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» در اظهاراتی به تغییر اوضاع در لبنان و همچنین تغییر در وضعیت مرز‌های این کشور و فلسطین اشغالی اذعان کرد.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اوضاع در لبنان تغییر کرده است. توافق مانع شلیک‌شدن موشک‌های حزب‌الله از پشت رودخانه لیتانی نمی‌شود.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شدت در ایجاد کمربند امنیتی در الجلیل اشغالی شکست خورده است.

«اشر کوهن» در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به محل اقامت خود در شمال سرزمین‌های اشغالی باز نخواهند گشت./ مهر

نظر شما