شناسهٔ خبر: 67223730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ تیم امدادی هلال‌احمر زنجان نماز عید قربان استان را پوشش می‌دهند

زنجان-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر در این استان آیین نماز عید قربان زنجان را پوشش امدادی و بشردوستانه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

حکمت الله هاشمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک عید سعید قربان افزود: ۱۵ تیم با ۷۵ نیروی عملیاتی هلال احمر صبح روز دوشنبه‌ در محل برگزاری نماز عید قربان شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی لازم را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در محل اقامه نماز عید قربان استان زنجان به حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های عملیاتی همراه با هشت دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران تا پایان نماز عید قربان در مصلی های این استان مستقر می شوند.

هاشمی ادامه داد: از این تعداد تیم های عملیاتی، ۲ تیم توانا متشکل از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط اعضای جوانان در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌هایی متشکل از اعضای جوانان دختر و پسر نیز در نماز عید قربان این استان خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خاطرنشان کرد: انجام آزمایش قند و فشارخون توسط داوطلبان این جمعیت و ارائه آموزش های رایگان از دیگر خدمات هلال احمر در حاشیه اقامه نماز عید قربان به نمازگزاران این استان خواهد بود.

نظر شما