شناسهٔ خبر: 67222975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در گفت وگوی تلفنی با استاندار مرکزی؛

دستور مخبر برای تسریع امدادرسانی به حادثه‌دیدگان معدن شازند

تهران - ایرنا - سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌ وگوی تلفنی با استاندار مرکزی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت حادثه ریزش معدن در شازند، دستور تسریع در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «محمد مخبر» یکشنبه شب ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ در گفت‌ وگوی تلفنی با استاندار مرکزی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت ریزش معدن در شازند، ضرورت تسریع در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادی، امکانات و وسایل موردنیاز برای نجات جان افراد باقی مانده در زیر آوار تاکید کرد.

سرپرست ریاست جمهوری بررسی کارشناسی حادثه مذکور را ضروری دانست و از استاندار مرکزی خواست تا با همکاری همه نهادهای ذیربط گزارشی دقیق از علل وقوع این حادثه تهیه شود.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز در این ارتباط تلفنی گزارش از نحوه وقوع ریزش معدن و آخرین وضعیت مدیریت حادثه و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ارائه داد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ معدن اراک - شازند در منطقه پل دوآب استان مرکزی ریزش کرد.

بر اساس گزارش‌های واصله تاکنون چهار نفر در این معدن محبوس شده‌اند و تیم‌های امدادی در قالب هفت تیم واکنش سریع و ۶ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) از استان مرکزی، قم، لرستان و همدان جهت جستجو و نجات مفقودین به منطقه اعزام شده‌اند.

نظر شما