شناسهٔ خبر: 67222750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شالبافیان:

وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت است

همدان-معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار گفت: وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت و ادامه راه آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا شالبافیان در دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان بهار ضمن تبریک عید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهدای خدمت در عمل با خدمات بی‌ریای خود به عنوان الگوی خدمت جاودانه شدند و وظیفه خادمان مردم الگوگیری از شهدای خدمت و ادامه راه آنها است.

وی با اشاره به اهمیت چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات، گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات وظیفه عوامل انتخابات است و همه موظف هستیم به تکالیف خود برابر قانون عمل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهار افزود: با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی‌ها و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن فراهم شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد.

وی نقش ستادهای انتخاباتی نامزدها در ارتقاء مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را نقش موثری دانست و گفت: مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدها وظیفه سنگینی و بسیار مهم را در جلب مشارکت‌های مردمی دارند و باید با رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی و پرهیز از تخریب رقبا؛ رقابت سالمی را داشته باشند.

شالبافیان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن جهاد تبیین و رعایت  بی طرفی و پرهیز از اقدامات شائبه انگیز؛ با تلاش و اقدامات جهادی خود با رفع مشکلات و مطالبات مردم، زمینه جلب رضایت عمومی و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما