شناسهٔ خبر: 67220425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

امروز صحنه انتخابات ریاست جمهوری صحنه کربلاست

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: امروز صحنه کربلا، انتخابات ریاست جمهوری است و ما با شرکت در انتخابات باید به یاری ولی و امام خود برویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ظهر امروز (یکشنبه) سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در دیدار با سربازان آمادگاه ارتش مستقر در آبیک در خانه موزه شهید بابایی اظهار داشت: رشادت‌های ارتشیان در ۸ سال دفاع مقدس هرگز فراموش شدنی نیست، این نیرو در کنار سایر نیرو‌های نظامی و مردمی نقش بی بدیلی در حفظ و حراست از وطن در برابر توطئه‌های دشمنان داشت.

وی با اشاره به نقش پر رنگ خلبان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحقیر رژیم بعثی عراق عنوان داشت: یکی از این خلبان‌ها سرلشکر عباس بابایی بود که با بیش از ۶۰ ماموریت و ۳ هزار ساعت پرواز موفق، موازنه جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

سرهنگ امیری مقدم گفت: در منطقه‌ای قرار داریم که همیشه در آن جنگ و خونریزی بوده است و به واسطه همین خون مبارک شهدا امروز ایران به جزیره امنی تبدیل شده است.

وی افزود: وظیفه امروز ما عمل کردن به خواسته و وصیت شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران است که اصلی‌ترین آن بودن در خط ولایت فقیه است.

مدیرکل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: قطعا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شخص اصلح گامی در جهت آرمان‌های والای شهیدان است.

وی افزود: امروز صحنه کربلا همین انتخابات پیش رو است و ما با شرکت در انتخابات باید به یاری ولی و امام خود برویم و حق تعیین سرنوشت را نباید از خود سلب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما