شناسهٔ خبر: 67220370 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه در قزوین برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی استانی چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد. اولین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی استانی چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی استانی چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه روز یکشنبه با حضور اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و ئیس چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر با اشاره به برگزاری سه دوره این رویداد ملی گفت: با توجه به اینکه قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران و جهان اسلام شناخته می‌شود تصمیم بر این شد که چهارمین دوره این رویداد در سطح بین المللی برگزار شود.

جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه در قزوین برگزار شد

وی بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی و برنامه‌ریزی جامع، حضور آثار برگزیده خوشنویسی با موضوع مهدویت به ویژه دعای جامع کبیر از کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی را در این جشنواره شاهد باشیم.

در ادامه سید حسن مهدیخانی سروجهانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دبیر چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی جلوه، گزارشی از برگزاری این رویداد در سه دوره گذشته ارائه کرد.

در این جلسه در خصوص محورهای جشنواره، زمان برگزاری، نحوه مشارکت سازمان‌ها و نهادهای فرادانشگاهی اعم از شهرداری، اداره ارشاد و آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد. 

هم چنین مقرر شد؛ در آینده ای نزدیک، دبیرخانه دائمی چهارمین جشنواره بین‌المللی خوشنویسی جلوه در محل حوزه فرهنگی این دانشگاه افتتاح و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

نظر شما