شناسهٔ خبر: 67220321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشویق‌ مالیاتی برای فعالان اقتصادی

مدیر کل امور مالیاتی فارس : فعالان اقتصادی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۱۸ میلیارد تومان است مشمول طرح تشویقی تسهیلات مالیاتی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

تشویق‌های مالیاتی برای فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور مالیاتی فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فعالان اقتصادی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۱۸ میلیارد تومان است مشمول طرح تشویقی تسهیلات مالیاتی تبصره ۱۰۰ می‌شوند.
محمد ابراهیمی گفت: پارسال در استان فارس، ۳۲۰ هزار نفر مشمول این طرح شده و از تسهیلات مالیاتی برخوردار شدند.
محمد ابراهیمی، از تمدید اظهارنامه مالیاتی هم خبر داد و گفت: طبق روال قبل، مهلت اظهارنامه تا خرداد بوده، اما امسال تا ۱۵ مرداد تمدید شده است.
برخورد قانونی با متخلفان و فراریان مالیاتی و معرفی آنها به مراجع قضایی مطلب دیگری بود که مدیر کل امور مالیاتی استان در این نشست بیان کرد و گفت: مردم می‌توانند گزارش‌های فرار مالیاتی همه اصناف و مشمولان مالیات را از طریق سامانه‌های سوت زنی و ۱۵۲۶ گزارش کنند.
مدیر کل امور مالیاتی فارس همچنین با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ هم استانی‌ها ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند و بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هم عوارض ارزش افزوده وصول شده است، گفت: بخشی از این مبالغ وصولی مالیات، برای پرداخت حقوق و بخشی هم برای کار‌های عمرانی استان هزینه شده است.

نظر شما