شناسهٔ خبر: 67219826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دستگیری و بازداشت سه نفر از عوامل حادثه تلخ تصادف زیرگذر میدان مهدیه یزد

دادسرای عمومی و انقلاب یزد از دستگیری و بازداشت سه نفر از عوامل حادثه تلخ تصادف زیرگذر میدان مهدیه یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب یزد، شب گذشته حوالی ساعت ۱۲ بامداد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در قسمت زیرگذر میدان مهدیه به لاین مخالف منحرف شده و پس از برخورد با سه دستگاه خودرو نیسان وانت، پراید وانت و پژو ۲۰۷، موجب فوت چهار نفر شامل یک زن باردار گردید.

در این راستا بازپرس ویژه قتل دستورات مقتضی در خصوص شناسایی متهمین و مسببین حادثه صادر نمود و با تلاش مأمورین کلانتری ۱۱ شهید چمران یزد، کمتر از ۱۲ ساعت هر سه متهم از جمله راننده مقصر حادثه (مرد ۲۷ ساله) دستگیر و به دادسرای یزد اعزام گردیدند و متعاقب تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری متناسب هر سه نفر روانه زندان شدند.

تحقیقات تکمیلی در خصوص علت وقوع حادثه، وضعیت روانی مقصر حادثه و بررسی میزان جراحات وارد شده به سایر مصدومین در حال انجام می‌باشد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا کارگر حاجی‌آبادی، کارمند قسمت بازرسی استانداری یزد و همسر و فرزند کوچکش و همسری وی که تا چند روز دیگر فرزندشان باید به دنیا می‌آمد قربانیان تصادف دیشب زیرگذر مهدیه یزد بودند.

سرهنگ مجید نعیم یاوری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فرار راننده مقصر در تصادف شب گذشته در زیرگذر مهدیه، به اطلاع می‌رساند راننده مقصر پژو ۴۰۵ که در محل حادثه مصدوم شده بود با حضور به موقع عوامل کلانتری ۱۱ دستگیر شد، سرنشین و مالک خودروی ۴۰۵ نیز بازداشت و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما