شناسهٔ خبر: 67217767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پزشکیان: من در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نیست که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم؛ باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود

کاندیدای دوره چهاردم انتخابات ریاست جمهوری گفت: من رهبری را قبول دارم. حق ندارید به کسی که قبول دارم، توهین کنید. جو آزاد گفت‌وگو این است که توهین صورت نگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردم انتخابات ریاست جمهوری، در دانشگاه تهران گفت: من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. 

وی تصریح کرد: من در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نیست که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم؛ باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود

وی افزود: برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد. حتی اگر اعتقادشان با من نخواند احترام می‌گذارم. من دست کسانی را میبوسم که در ایران بمانند و خدمت کنند.

او ادامه داد: رییس دانشگاه بودم روزی شنیدم معاون من به خوابگاه رفته و بازرسی کرده است. صبح تمام آن‌ها را تغییر دادم حرف‌های من در مدیریت اجرا کردم، اما آنچه از شما طلب دارم احترام و جایگاه را نگه دارید و آزادانه حرف بزنید و احترام بگذارید. 

پزشکیان خاطرنشان کرد: من رهبری را قبول دارم. حق ندارید به کسی که قبول دارم، توهین کنید. جو آزاد گفت‌وگو این است که توهین صورت نگیرد.

منبع: جماران


 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما