شناسهٔ خبر: 67217621 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

۴۵ موسسه قرآنی در استان زنجان فعال است

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از فعالیت ۴۵ موسسه قرآنی زیر نظر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن ربی رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان  از فعالیت ۴۵ موسسه قرآنی زیر نظر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خبر داد و گفت: برخی از این موسسات مثل جامعه القرآن دارای شعبه‌های مختلفی هستند که با احتساب این موارد در مجموع ۶۵ شعبه موسسه‌های قرآنی در استان فعال است.

ربی گفت: انس با قرآن در بُعد فردی و اجتماعی برکات فراوانی دارد از این رو، تلاش ما فراگیر شدن برنامه‌ها و رویداد‌های قرآنی در جامعه است.

وی در ادامه از برگزاری نخستین اجتماع بزرگ قرآنی همزمان با دهه امامت و ولایت در شهرستان‌های طارم و ایجرود خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در راستای نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) همچنین عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد انس هرچه بیشتر با قرآن اجرا می‌شود.

ربی ادامه داد: حضور سخنرانان برجسته و اجرای تلاوت توسط قاریان ممتاز و بین اللمللی، اجرای سرود و تجلیل از پرچمداران خدمت به ساحت قرآن و عترت، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این اجتماع‌های بزرگ قرآنی است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها اجتماع بزرگ قرآنی شهرستتان ایجرود ۳۱ خرداد در محل مجتمع فرهنگی و هنری زرین و اجتماع بزرگ قرآنی طارم روز سوم تیر در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی این شهرستان برگزار می‌شود.

فاصله بین دو عید خجسته قربان و غدیر، دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

نظر شما