شناسهٔ خبر: 67217419 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

«قدم نورسیده» به بروجرد رسید

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حمید آقایی در این رابطه اظهار کرد: جشنواره ملی شعر طنز جمعیت«قدم نورسیده» یکی از طرح‎های مصوب شده قرارگاه شهید آوینی است که با موضوع جمعیت و فرزندآوری پیگیری می‎شود.

وی با بیان اینکه فحوای این جشنواره مشخص است و پوستر ان به سراسر کشور ارسال خواهد شد، افزود: امیدواریم که شاهد آثار ناب و فاخری در حوزه شعر و ادب باشیم که به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‎شوند.

آقایی خاطرنشان کرد: دبیرخانه همایش تا پانزدهم شهریور آثار را دریافت و پس از آن مورد بررسی و داوری توسط اساتید این حوزه قرار می‎گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد«فرزندآوری»، «توانمندسازی زنان و آینده جمعیت»، «رسانه، آموزش و پایداری جمعیت»، «جوانی جمعیت»، «سیاست‎های جمعیتی فرصت‎ها و چالش‎ها»، «ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری»، «پیری جمعیت و آثار آن در جامعه»، «ترویج الگوی ازدواج آسان و به هنگام و پایدار»و «نقد کاهش جمعیت» را محورهای این جشنواره عنوان کرد.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با شماره تلفن های 06642538005 و 06642506182 تماس حاصل کنند.

نظر شما