شناسهٔ خبر: 67216510 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی نهادهای حمایتی مهاباد برای دریافت و توزیع نذرهای قربانی

نهادهای حمایتی مهاباد آماده دریافت و توزیع نذرهای قربانی هستند.

صاحب‌خبر -

آمادگی نهادهای حمایتی مهاباد برای دریافت و توزیع نذرهای قربانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مراکز حمایتی اداره بهزیستی و پایگاههای کمیته امداد امام خمینی آماده دریافت نذرها و کمک‌های خیّران در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: هشت مرکز توانبخشی و بهزیستی فعال در سطح شهرستان ازجمله خانه سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و مرکز معلولان ذهنی همزمان با عید سعید قربان کمک‌های اهدایی را که اغلب گوشت بوده، مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاهها از خیّران تحویل خواهند گرفت.

کریم محمدی افزود: مؤسسه خیریه و هیئت امنایی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست روناک نیز با شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۳۵۸۹۴، مؤسسه خیریه‌ و عام المنفعه‌ کودکان‌ با شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۸۳۲۴۰ و مرکز سالمندان امین الاسلام با شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۱۴۴۶۱ آماده دریافت مبالغ شهروندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد هم با بیان اینکه این نهاد در مناسبتهای مختلف سال تلاش می کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کند، گفت: عید قربان یکی از مناسبتهای مذهبی است و در این مناسبت خیّران نذرها و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان می رسانند.

احمد نوذری افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی سرپرست، بیماران زمین گیر و صعب العلاج و سالمندان هستند و مستحق ترین افراد برای دریافت کمکهای خیران به شمار می روند.

نوذری اظهارکرد: همچنین شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۳۷۴۹۰۰۱ بانک ملی با شناسه واریز ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیّران در این شهرستان تعیین شده است.

نظر شما