شناسهٔ خبر: 67215657 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

زمان پخش سریال یانگوم در تلویزیون

دو سریال «لوپن» و «جواهری در قصر» که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود در جدول پخش شبکه تماشا قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «جواهری در قصر» این روزها از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود، براساس ماجرای واقعی زنی ساخته شده که اولین و احتمالاً تنها زنی است که نامش در تاریخ به‌عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده‌است.

ماجرا در زمان سلسله جوسون می‌گذرد زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکمفرماست. این دوره از تاریخ هر چند از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد، اما به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت میان خانواده سلطنتی و دولت از ثبات سیاسی برخوردار نیست.

سریال «جواهری در قصر» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش و در ساعات ۰۰:۳۰ بامداد و ۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ هم از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

سه فصل سریال «لوپن»، روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. این سریال در ژانر اکشن ـ جنایی و درام و محصول سال ۲۰۲۱ کشور فرانسه است.

داستان این سریال که برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپین» است، روایت گر زندگی سارق جوانی به اسم «آسان دیوپ» که تصمیم می‌گیرد به تلافی بلایی که خانواده‌ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آن‌ها انتقام بگیرد.

در این سریال عمر سی، وینسنت لاندز، آنتوان گای، کلوتیلد هزم و لودویین سگنیر به هنرمندی پرداخته‌اند. بینندگان شبکه تماشا می‌توانند این سریال را هر شب ساعت ۲۲:۳۰ ببینند و همچنین در ساعات ۱۵:۳۰، ۱۰:۳۰، ۳:۳۰ بازپخش این سریال را مشاهده کنند.

البته در ساعت‌های دیگر سریال «رخنه» ساعت ۱۱:۳۰؛ سریال «آن شرلی» ساعت ۱۸:۳۰؛ سریال «خانه پوشالی» ساعت ۱۹:۳۰؛ «کمپانی» ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

آخرین خبرها از حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی | در دیدار کارگردان ایرانی و رئیس مجلس ویتنام چه گذشت؟

نظر شما